خبرگزاری کار ایران

مشهد میزبان جوانان کاراته

خانه کاراته خراسان رضوی بهمن ماه افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۲۶

ییس هیات کاراته خراسان رضوی از میزبانی یک دوره مسابقه رده سنی جوانان در مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سعید رزم آرا رئیس هیات کاراته خراسان رضوی به سایت فدراسیون کاراته گفت: در نظر داریم به مناسبت میلاد امام رضا(ع) میزبان یک دوره مسابقه در رده سنی جوانان پسر باشیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده 12 و 13 مرداد ماه این رقابت برگزار می شود و هر استان می تواند در 5 وزن شرکت کننده داشته باشد. این مسابقات ورودی ندارد و تمام هزینه ها از طریق آستان قدس رضوی و هیات کاراته استان تامین می شود.

رزم آرا با اشاره به حضور هیات کاراته خراسان رضوی در لیگ های پایه کشور، گفت: در صورتی که بتوانیم با اسپانسری به توافق برسیم، قطعاً در سوپر لیگ مردان هم شرکت خواهیم کرد، ضمن اینکه هیات کاراته خراسان رضوی برای سومین سال متوالی در لیگ سبکهای آزاد شرکت دارد.

وی در مورد برنامه های این هیات در سالجاری گفت: برگزاری کلاسهای مربیگری تا درجه یک ملی، برگزاری آزمون و استاژ داوری سبکهای آزاد و میزبانی اردوی تیم ملی نونهالان اهم برنامه های این هیات در سال 96 است.

رزم آرا ادامه داد: با قول مساعد مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، قرار است پروژه خانه کاراته استان بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری برسد تا یکی از انتظارات کاراته استان تامین شود.

وی در خاتمه گفت: از تدبیر محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته و مسئولین فدراسیون در توجه ویژه به استانها، بازنگری آیین نامه ها، ساماندهی سبکها و تدوین شرح وظایف کمیته ها تشکر و قدردانی می کنم که با استفاده از افراد تحصیلکرده باعث رشد و ارتقا کاراته کشور می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز