خبرگزاری کار ایران

در سالن «تکواندو وان» موجو

دومین تمرین تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۳۹

تیم‌های ملی تکواندوی کشورمان ساعت 11 صبح (به وقت محلی) امروز (چهارشنبه) در سالن تمرین «ﭘﻲ ﻳﻮﻧﮓ ﻭﻭﻥ ﻭاﻥ» تکواندو وان تمرین کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌های ‌ملی تکواندو کشورمان دومین تمرین خود را صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در 4 بخش گرم کردن، میت زدن، قدرتی و سرعتی در سالن تمرین «ﭘﻲ ﻳﻮﻧﮓ ﻭﻭﻥ ﻭاﻥ» تکواندو وان پیگیری کردند.
همزمان با تیم‌ملی ایران تیم‌های تونس، مکزیک، هلند و سیشل در سالن تکواندو وان تمرین کردند.
ملی‌پوشان کشورمان در بخش مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی‌زواره، پوریا عرفانیان، سعیدرجبی و سجادمردانی و هدایت مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی وهادی افشار به عنوان مربیان در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کنند.
همچنین پس از برپایی تمرینات پسران، تیم‌ملی دختران کشورمان با حضور 6 تکواندوکار خود (ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده) در این رقابت‌ها تمرینات خود را طبق برنامه و زیر نظر مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) برپا کردند.
گفتنی است؛ این دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (3 تیرماه) آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز