خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ادعای ناصر شفق

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۹۱

باشگاه تراکتورسازی نسبت به ادعای ناصر شفق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ناصر شفق به تازگی توسط نماینده قانونی خود بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن درخواست کرده بود این باشگاه بدون بدهی به وی تحویل داده شود.

این بیانیه پس از مدت‌ها مجدداً بحث مالکیت باشگاه را بر سر زبان‌ها انداخت و نگرانی‌هایی برای این تیم پرطرفدار ایجاد کرد.

محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به این بیانیه اظهار داشت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی مستندات قانونی خودشان را در مورد مالکیت باشگاه مدتی قبل تحویل مقامات فدراسیون داده‌اند و از آن پس این قضیه برای ما مختومه است و دیگر کاری با این موضوع نداریم.

وی افزود: در حال حاضر تمرکز کلیه عوامل باشگاه از کادر مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران روی بستن یک تیم قوی برای فصل جدید است و مطرح کردن مسائل این چنینی خللی در انگیزه و تمرکز ما ایجاد نخواهد کرد.

پاینده در ادامه گفت: در هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی برای تیم ایجاد کردند که زمان نشان داد چقدر واقعیت دارد. گفتند گل‌محمدی از هدایت تراکتورسازی پشیمان شده است ولی می‌بینید ایشان هدایت تیم را تحویل گرفته و با قدرت و پرتلاش روزی دو جلسه تمرین سخت برگزار می‌کند و آماده ساختن یک تیم قدرتمند برای فصل جدید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز