خبرگزاری کار ایران

واکنش فدراسیون وزنه برداری به خبر آغاز فعالیت بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۱۰

فدراسیون وزنه برداری نسبت به خبر شروع رسمی فعالیت بانوان در این رشته واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ در خبرها آمده بود که علی شاهرخی رییس هیأت وزنه برداری استان لرستان عنوان کرده است؛ لباس بانوان وزنه‌برداری ایران توسط فدراسیون جهانی تایید شده و قرار است فعالیت بانوان ایران در وزنه‌برداری آغاز شود.برهمین اساس رضا عباسپور، مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به این خبر اظهار داشت: این خبر واقعیت ندارد و کسی هم که این مصاحبه را انجام داده دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری نیست!

وی ادامه داد: وقتی ما فعالیتی در بخش بانوان نداریم چگونه برای تایید لباس آنها اقدام کرده‌ایم؟ فعالیت در بخش بانوان در حیطه وظایف ما نیست و باید وزارت ورزش این اجازه را به ما بدهد. ضمن اینکه موازین شرعی هم در تصمیم‌گیری درباره فعالیت بانوان در وزنه‌برداری باید مدنظر قرار بگیرد.

عباسپور در پایان خاطرنشان کرد: وزنه برداری بخش بانوان در پله اول قرار دارد. فعالیت بانوان در حد یادگیری و آموزش، ممانعتی ندارد و این یعنی فعلاً در حد مجوز آموزش می توانیم در بخش بانوان فعالیت داشته باشیم.قطعاً موارد بعدی با مجوز و هماهنگی وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز