خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان؛

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی برگزار شد/ برگزاری رقابت‌های گرند اسلم در چین

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۵۸

جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی روز گذشته (پنجشنبه) با حضور دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته (پنجشنبه) با حضور دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی و اعضای شورا در هتل «تی رول» موجو کره‌جنوبی برگزار شد که بر همین اساس میزبانی مسابقات پیش‌رو تکواندو به بلغارستان، ایتالیا، تونس و امارات رسید.

در این جلسه برگزاری فرم جدیدی از مسابقات تکواندو با هدف ارتقای فضای تبلیغاتی و رسانه ای تکواندو به تصویب رسید و یک دوره دیگر به چهار دوره مسابقات جایزه بزرگ اضافه شد. همچنین با توجه به استقبال کشورها و موفقیت مسابقات ساحلی تکواندو قهرمانی جهان در یونان با تصمیم فدراسیون جهانی این رقابت‌ها پس از این هرساله برگزار خواهد شد.

در ادامه امارات به عنوان میزبان مسابقات فینال جایزه بزرگ 2018 و مسابقات تیمی قهرمانی جهان معرفی شد. برگزاری مرحله اول رقابت‌های جایزه بزرگ در سال 2018 و 2019 به ایتالیا رسید و بلغارستان نیز میزبان مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ سال 2019 شد.

میزبانی مسابقات فینال جایزه بزرگ و قهرمانی تیمی جهان سال 2020 به تونس رسید. همچنین این کشور برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 را عهده‌دار شد.

ضمن اینکه نخستین دوره از مسابقات گرند اسلم با حضور نخبگان تکواندو نیز از دسامبر سال‌جاری در چهار وزن المپیکی و با دعوت از 12 تکواندوکار برتر هر وزن در "ووکسی" چین برگزار خواهد شد. دکتر چو رییس فدراسیون جهانی در این رابطه گفت: اگرچه ما تکواندوکاران برجسته‌ای داریم اما آنها ستاره‌های رسانه‌ای نیستند و هدف از برگزاری این رقابت‌ها وارد کردن تکواندو در رسانه‌های جهانی می‌باشد.

دراین رقابت‌ها به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

همچنین رسمی شدن نقش نایب رییس فدراسیون جهانی، پرداخت حق عضویت فدراسیون های عضو به جای ماه دسامبر هر سال در فوریه، تغییر امتیاز بندی در رنکنیگ جهانی، تغییر مقررات داوران پاراتکواندو، اعطای لوح تقدیر و کمربند افتخار به تیمسار احمد فولی رسیس اتحادیه تکواندو آفریقا و کودک مصری که در مقابل بیماری سرطان ایستادگی کرد از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز