خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان _ کره جنوبی

حجی زواره به مدال برنز رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۶۵

نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران به مدال برنز جهان دست یافت.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز گذشته با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.

امروز و در دومین روز این رقابت ها ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن 74- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار گرفتند.

مسعود حجی زواره ابتدا پس از یک دور استراحت مقابل «بریان جوزف» از موریس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه 22 بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه 22 بر 6 توانست این هوگوپوش را مغلوب کرد و در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان، دارنده دو مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد.

وی در چهارمین مبارزه خود در مقابل «عیسی سیف» از مصر قرار گرفت و در حالی که در راند دوم 13 بر 5 از حریف جلو بود با ضربه خطای حریف به صورت خود آسیب دیده و راهی بیمارستان شد و داور نیز نماینده کشورمان را برنده این مبارزه اعلام کرد.

مسعود حجی زواره یکی از امیدهای مدال طلای تکواندو کشورمان برای رسیدن به فینال این رقابت ها باید به مصاف «ماکسیم خرامتوکوف» از روسیه دارنده 3 مدال طلای قهرمانی اروپا و مدال برنز گرندپری می‌رفت اما با اعلام کمیته فنی این تکواندوکار جواز حضور در ادامه رقابت‌ها را نداد و برهمین اساس مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز