خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک

نگاهی آماری به عملکرد جوانان ایران برابر آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۹۹

تیم ملی والیبال جوانان ایران مانند بازی گذشته خود بازهم در حالی که در آمار ضعیف تر از حریف بود، اما به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان از ساعت 20 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر آرژانتین قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 20 ، 23 بر 25 و 18 بر 25 و 15  بر 12  به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه موفق شدند 60 امتیاز از حمله، 9 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز از سرویس و 33 امتیاز از خطای تیم حریف کسب کنند. آرژانتینی ها هم 65 امتیاز از حمله، 14 امتیاز از دفاع، 6 امتیاز از سرویس و تنها 18 امتیاز از خطای بازیکنان ایران کسب کردند.

به این ترتیب تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E  با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز