خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان _ کره جنوبی

خدابنده و عاشورزاده نمایندگان ایران در روز چهارم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۲۰

اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان فردا و در روز چهارم مسابقات قهرمانی جهان رو در روی حریفانشان قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. فردا و در چهارمین روز این پیکارها، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 73+ کیلوگرم گروه زنان و 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود.

اکرم خدابنده نماینده ایران در وزن 73+ کیلوگرم ابتدا رو در روی «نوسا ووجینویس» نماینده اسلونی قرار می گیرد و در صورت پیروزی می‌بایست با یکی از تکواندوکاران کانادا، مکزیک و تونگا مبارزه کند.

از میان این سه تکواندوکار تنها «بریسیدا اکاستا» از مکزیک دارای عناوین مختلفی است که از مهمترین آنها می‌توان به عنوان نایب قهرمانی جهان در سال 2013، طلا و برنز قهرمانی پان آمریکا اشاره کرد. همچنین این تکواندوکار در سال 2011 و 2015 در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته اما موفق به کسب عنوانی نشده است.

*در این وزن 37 نفر شرکت کننده حضور دارد.

اما فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است. پس از آن در گام نخست برنده دیدار ترکمنستان و سودان را پیش رو دارد.

فرزان در ادامه باید به مصاف برنده دیدار قزاقستان و آذربایجان برود.

گفتنی است؛ در این وزن 87 نفر شرکت کننده حضور دارد.

همچنین مبارزات نیمه نهایی و فینال رقابت‌های اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 73+ کیلوگرم گروه زنان روز چهارشنبه (7 تیرماه) از ساعت 14:30 تا 16 پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز