خبرگزاری کار ایران

بازیکنان با تشخیص منصوریان به استقلال می‌آیند؛

قراب: استقلال فصل موفقی را پیش رو خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۲۶

عضو هیات مدیرعامل استقلال می گوید به عنوان نماینده پیشکسوتان این تیم تلاش می کنند تا این تیم به موفقیت برسد.

به گزارش ایلنا، جواد قراب درخصوص انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره آبی های پایتخت گفت: خوشحالم از اینکه مسئولیتی را در باشگاه استقلال به من سپرده اند و فرصتی شده تا به هواداران عزیز و پیشکسوتان خدمت کنم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نماینده سایر پیشکسوتان و هواداران عزیز در هیئت مدیره هستم. همه تلاشم را می کنم تا فرد مفیدی باشم و بتوانم به استقلال کمک کنم. سایر اعضای هیئت مدیره هم تا جایی که من می دانم افرادی علاقمند به استقلال هستند. سابقه سایر اعضای هیئت مدیره مشخص است و همگی از نفرات خوشنام، موفق و امتحان پس داده هستند. ان شاء الله با کمک آنها بتوانیم استقلال را به اهدافش برسانیم. استقلال باشگاه بزرگی است و همه باید تلاش کنیم تا شان این تیم حفظ شود ما باید ما باید هواداران را از خودمان راضی نگه داریم و موجبات شادی آنها را فراهم آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که روند نقل و انتقالاتی استقلال را چگونه ارزیابی می کند اظهار کرد: آقای منصوریان بازیکنانی جذب کرده که به نظر من در حد استقلال هستند. از جمله این بازیکنان پژمان منتظری بود که حضورش در استقلال باعث خوشحالی هواداران شد و باید از مدیدیت باشگاه تشکر کرد. به هر حال بازیکنان با تشخیص منصوریان به استقلال می‌آیند و حتما به کار تیم می آیند. به اعتقاد من استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد و رضایت هواداران هم جلب شد.

عضو هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: اطمینان دارم استقلال با نفراتی که جذب کرده و همین طور اتحاد و همدلی که در مجموعه باشگاه وجود دارد، فصل موفقی را پیش رو خواهد داشت. از این پس وظیفه ماست تا کاری کنیم که بازیکنان و کادر فنی فکرشان آزاد باشد و برای موفقیت استقلال و شادی دل هواداران تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز