خبرگزاری کار ایران

بازگشت زلاتان به لالیگا؛ این قسمت اتلتیکو مادرید!

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۴۳

مهاجم فصل پیش منچستریونایتد گرینه ی مناسبی برای خط حمله اتلتیکو مادرید است.

به گزارش ایلنا، سایت اسپانیایی مارکا فاش کرده که مسئولان باشگاه اتلتیکو مادرید مذاکراتی را با ستاره سوئدی داشته اند.

باشگاه اتلتیکو با توجه به تخلفاتی که در جذب بازیکن داشته تا ژانویه 2018 از جذب بازیکن محروم است و همین موجب شده تا زلاتان ایبراهیموویچ که به دلیل مصدومیت نمی تواند تا نقل و انتقالات زمستانی سال آینده میلادی در مستطیل سبز حضور داشته باشد، گزینه خوبی برای خط حمله این تیم باشد.

دیگو کاستا، مهاجم فصل پیش چلسی انگلیس و سابق اتلتیکو مادرید عنوان کرده بوده که در صورت بازگشت به لالیگا به اتلتیکو می پیوندد اما با منتهی بودن فصل پیش رو به سال جام جهانی او قصد دارد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند جایگاهش در تیم ملی اسپانیا را از دست ندهد و با توجه به محرومیت مادریدی ها حتی خرید او و انتقال قرضی اش به چلسی هم ممنوع می باشد.

بنابراین با ادعای Tuttosport ایبراهیموویچ یک خرید ایده آل خواهد بود و تنها زمانی انتخاب می شود که ممنوعیت برای دیگو سیمئونه به پایان برسد.

زلاتان فصل گذشته در 45 بازی موفق به زدن 28 گل برای یونایتد شد و او همچنین سابقه یک فصل حضور در لالیگا با پیراهن بارسلونا را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز