خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان - کره جنوبی

عاشورزاده به نیمه نهایی نرسید / ناکامی دیگر برای سونامی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۰۳

نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر نماینده قزاق راهی دور سوم مسابقات شد.

به گزارش ایلنا،‌ چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان در این اوزان به مصاف رقبایشان می‌روند. در وزن 53- کیلوگرم نیز ایران نماینده‌ای ندارد.

نماینده وزن 58- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد.

عاشورزاده در مبارزه دوم خود «الماس موکامیروف» از قزاقستان را 15 بر 3 شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

فرزان در سومین دیدار خود رو در روی «عمر لاکهال» هوگوپوش مراکشی قرار گرفت و با نتیجه 29 بر 15 پیروز شد و در جمع 8 تکواندوکار برتر جهان قرار گرفت و اکنون تنها یک قدم تا مرحله نیمه نهایی فاصله داد.

تکواندوکار کشورمان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی «میخایل آرتامونوف» از روسیه را پیش رو دارد. این تکواندوکار مدال نقره و برنز قهرمانی اروپا و همچنین مدال‌های تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد.

فرزان عاشورزاده در چهارمین دیدار به مصاف «میخایل آرتامونوف» از روسیه رفت و در حالی که تا پایان راند با نتیجه 7 بر 4 جلو بود، در راند پایانی و تنها با یک اختلاف امتیاز(8بر7) نتیجه را واگذار و از کسب سکوی محروم شد.

تکواندو کار کشورمان که با درخشش‌های بی بدیلش به سونامی تکواندو ایران معروف شده با این باخت نتیجه ناکامی‌اش در بازی‌های المپیک 2016 را دوباره زنده کرد جایی که او در ثانیه‌های پایانی مسابقه را واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز