خبرگزاری کار ایران

اظهارات عضو جدید اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۳۲

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که گفته می‌شد یک فرد با تجارب اقتصادی است، از سوی وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، اکبر عباسى ملکى، عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: این تیم متعلق به مردم است براى آن درآمدى ثابت و پایدار ایجاد خواهیم کرد و شکل آن باشگاه خواهد بود و رشته‌هاى پایه و پر مدال و همینطور آکادمى رده‌هاى پایه استقلال فعال‌تر از همیشه خواهند شد. 

عباسى ملکى افزود: بیش از ٣٧ سال است در بخش پولى و بانکى کار کرده‌ام و تجربه مدیریت و اداره فعالیت‌هاى کلان اقتصادى را داریم و در هر موقعیت مدیریتى که حضور داشتم تلاش کردم اثرگذارى کنیم.

عضو جدید هیات مدیره استقلال معتقد است بخش مهمى از بدهى‌هاى انباشته استقلال در بخش مالیات‌هاست و بزودى تعیین و تکلیف خواهد شد.

ملکى گفت: مشاور آقای هاشمى طبا بوده‌ام و در سال‌هاى مسئولیتم در بانک کشاورزى بانى ایجاد کشتى و دو و میدانى براى روستاییان هستم و برخی از قهرمانان ملى ایران مانند على رضا دبیر در آن زمان از شهر رى از همین رقابت‌ها به دنیاى قهرمانى وارد شدند. 

کمیته ورزش بانک کشاورزى در سال‌هاى ٦٩ و ١٣٧٠ متشکل از پرویز سیروس پور، محمدرضا طالقانى، صدرالدین کاظمى و مرحوم حسین حصارى بود در دو ومیدانى هم احد برنجى به مجموعه ما کمک مى‌کرد. 

عباسى ملکى افزود: شصت و دو سال دارم و در سا‌ل‌هاى ورزشى خودم عمدتا دروازه‌بان و در رشته‌هاى بسکتبال و دو ومیدانى هم فعالیت در اندازه ورزش دانشجویى و دانش آموزى داشتم.

وی گفت: وزیر محترم و مجمع عمومى باشگاه، ترکیب بسیار کارآمد و با تجربه‌اى را براى هیات مدیره استقلال انتخاب کرده‌اند و انشاالله با حمایت هواداران، دوستداران و بزرگان این تیم و همینطور وزارت ورزش و جوانان، روزهاى موفق‌ترى پیش روى این باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز