خبرگزاری کار ایران

رقم بالای درخواستی رئال مانع از انتقال خامس به منچستر یونایتد؛ پرز تخفیف می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۷۰

هافبک کلمبیایی رئال مادرید توافقاتی را با منچستریونایتد داشته اما رقم بالای درخواستی سران این باشگاه به مانع بزرگی برای پیوستن هافبک کلمبیایی به لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات اروپایی مدتی است که آغاز شده و هنوز زمان زیادی برای جابه‌جایی بازیکن‌ها باقی است. رئال مادرید با توجه به رقم بالای درخواستی برای فروش خامس رودریگز هنوز مشتری جدی نداشته و شاید سران این باشگاه تا حدودی به ژوزه مورینیو، که بی شک جدی‌ترین خریدار خامس است تخفیف بدهند و این بازیکن به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.

نشریه آس در گزارش ویژه‌ای که درباره شرایط لیست خروجی رئال مادرید نوشته بود درخصوص خامس رودریگز یادآور شد: "جدایی این ستاره کلمبیایی تقریبا قطعی به نظر می رسد. او قافیه را به ایسکو و آسنسیو باخته و زیدان حتی از وی در فینال لیگ قهرمانان در فهرست 18 نفره هم استفاده نکرد. خامس احتمالا راهی یکی از 4 تیم پی اس جی، یونایتد، میلان یا اینتر خواهد شد."

موضوع جدایی این هافبک از رئال واضح است اما تا بحال هیچکدام از تیم‌های خواستار خامس پیشنهادی که رئال انتظارش را داشت مطرح نکرده‌اند. حداقل رقم انتقال هافبک کلمبیایی از رئال مادرید 70 میلیون یورو است و پیشنهادهایی که رئال دریافت کرده زیر این رقم بوده که سران این تیم مجبور به رد آنها شده‌اند.

مارکا مدعی شده که خامس توافقاتی با منچستریونایتد داشته و منتظر پیشنهاد جدی این باشگاه به سران رئال مادرید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز