خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا _ ویتنام

بانک سرمایه به ویتنام رسید / آشنایی با گروه بندی مسابقات

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۷۴

کاروان تیم والیبال بانک سرمایه که نماینده ایران در این مسابقات است در هتل محل اسکان خود در شهر «نین بین» استقرار یافت.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی دو شهر «نام دین» و «نین بین» ویتنام برگزار می‌شود.

تیم بانک سرمایه برای حضور در این مسابقات ابتدا به دبی رفت و به مدت چهار ساعت در فرودگاه این شهر توقف داشت و سپس راهی هانوی ویتنام شد که در این مسیر یک ساعت و 20 دقیقه نیز در یانگون میانمار توقف داشت و سر انجام پس از حدود 18 ساعت به هتل محل اقامت خود رسید.

قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها پس از چند ساعت استراحت از هانوی به شهر نین بین رفت و در هتل «رد» مستقر شد و بلافاصله مدارک بازیکنان و همراهان این تیم در نشستی با نظارت «آلن» از نیوزیلند مورد باز بینی قرار گرفت. هتل رد در فاصله 10 کیلو متری سالن مسابقات قرار دارد.

تیم‌های العربی، تویوتا ژاپن، باریک موعد، باس یک موتور چین، ایر فورس تایلند و نماینده استرالیا نیز در هتل رد مستقر شدند و فقط بازیکنان التقای قزاقستان هنوز به این هتل نرسیدند.

در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 13 تیم برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند که گروه بندی دور مقدماتی این رقابت‌ها به قرار زیر است:

گروه A: ویتنام، عراق، سریلانکا
گروه B: ایران (بانک سرمایه) – چین تایپه
گروه C: قطر، قزاقستان، هنگ‌کنگ، استرالیا
گروه D: ژاپن، چین، مالدیو، تایلند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز