خبرگزاری کار ایران

نشست فنی والیبال باشگاه های آسیا برگزار شد/ تمجید از تالار آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۰۵

نشست فنی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز (سه شنبه) در حالی در شهر نین بین برگزار شد که رئیس کنترل این رقابت ها ضمن تمجید از تالار آزادی تهران گفت: سالن مسابقات این رقابت ها در حد سالن آزادی تهران نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی دو شهر «نام دین» و «نین بین» ویتنام برگزار می‌شود.

نشست فنی (جنرال میتینگ) این رقابت ها عصر امروز (سه شنبه) به ریاست امیل جابر از لبنان برگزار شد و بر اساس اعلام کمیته فنی در این رقابت ها از سیستم ویدیو چک استفاده نمی شود.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته کنترل، داوران و نمایندگان تیم های شرکت کننده خود را معرفی کردند. از تیم ایران نیز منطقی سرپرست، مصطفی کارخانه سرمربی و سیامک افروزی پزشک تیم بانک سرمایه در این نشست شرکت کردند.

علیرضا قریب داور بین المللی والیبال ایران که از جمله داوران قضاوت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیاست، در این نشست حضور داشت.

امیل جابر رئیس کمیته کنترل این رقابت ها در پایان این نشست در گفت وگو با مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: امکانات سالن مسابقه این رقابت ها در حد سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی نیست. تالار آزادی یکی از سالن های خوب جهان است.

وی ضمن تمجید از تماشاگران ایرانی والیبال گفت: برگزاری مسابقات در ایران ساماندهی خوبی نیز دارد.

سرمربی تیم التقای قزاقستان نیز در حاشیه نشست فنی در گفت وگو با نمایندگان بانک سرمایه گفت: پیشرفت در ورزش والیبال نیاز به زمان دارد و یک شبه یا یک ساله به دست نمی آید.

وی درباره والیبال ایران گفت: والیبال ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد و هم اینکه در سطح اول لیگ جهانی هستند، کار بزرگی است. سازمان دهی فدراسیون والیبال ایران نه تنها در آسیا بلکه در سطح جهان نیز خوب است.

تیم والیبال بانک سرمایه روز پنج شنبه در تنها مسابقه خود در دور مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف نماینده چین تایپه می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز