خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

پوراسماعیل حذف شد / پیروزی مردانی و رجبی برابر حریفان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۶۰

زهرا پوراسماعیل، نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه اش شکست را قبول کرد تا از گردونه رقابت ها حذف شود.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد. امروز و در پنجمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 73- کیلوگرم گروه زنان و 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

زهرا پور اسماعیل نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه به مصاف «ساندرا وانگاس» از کلمبیا رفت و با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید.
او در مرحله دوم با «رشمی اوگینک» از هلند مبارزه و نتیجه را 15 بر 2 واگذار کرد تا از دور رقابت ها کنار برود. این نماینده هلندی برنز قهرمانی اروپا 2016، برنز قهرمانی دانشجویان جهان 2015، نقره و برنز گرندپری را در کارنامه دارد. همچنین وی حضور در المپیک ریو 2016 و سه دوره از مسابقات قهرمانی جهان (2011، 2013 و 2015) را تجربه کرده است.

سعید رجبی تکواندوکار وزن هفتم کشورمان در نخستین مبارزه «دافید ساندرس» نیوزیلندی را پیش رو داشت که موفق شد حریف را 25 بر 5 شکست داده و راهی مرحله دوم شود.

رجبی در دومین مبارزه خود به مصاف «رافائیل آلبا» نماینده کوبا دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی جهان در سال 2013 و 2015 رفت و در دیداری نفس گیر با نتیجه 14 بر 11 پیروز این جدال حساس شد.

سعید در مرحله سوم رو در روی «ولادیسلاو لارین» حریف روس خود قرار می‌گیرد این تکواندوکار مدال برنز قهرمانی جهان 2015، طلای قهرمانی اروپا 2016، نقره گرندپری 2015 و 2016 و همچنین مدال تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در گام نخست با «تیمو هینو» از فنلاند مبارزه کرد و توانست با نتیجه 11 بر 6 به برتری رسیده و راهی مرحله بعد شود.
مردانی در مرحله بعد «روسلان ژاپاروف» نماینده قزاق را پیش رو دارد. او سابقه حضور در المپیک ریو 2016 و همچنین مسابقات قهرمانی جهان 2015 را دارد اما موفق به کسب مدالی در این رقابت‌ها نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز