خبرگزاری کار ایران

قدوسی:علی کریمی درباره مبلغ قرارداد خودش یک کلمه هم حرفی نزده

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۳۱۰

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت گفت: وقتی بحث مسایل مالی قرارداد خود آقای کریمی مطرح شد، ایشان عنوان کردند در این باره بعدا صحبت می کنیم.

به گزارش ایلنا،حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه نفت در این باره به سایت باشگاه گفت:حقیقت این است اقای علی کریمی در جلسه پنج ساعت و نیمه ای که با اقای عرفانیان سرپرست باشگاه و همچنین مسوول اقتصادی باشگاه داشته اند درباره مسایل تیم و بازیکنان مفصل صحبت کرده اند اما وقتی بحث مسایل مالی قراردادی خودشان مطرح شده ایشان بخاطر حفظ حرمتها و روحیاتی که دارد عنوان کرده در این باره بعدا صحبت می کنیم.

حتی اقای کریمی در جلسه عنوان کرده اند اگر بخاطر امورات تیم و جمع مباحث حاشیه و رسانه ای لازم است سفید امضا کنم تا بعدا سر رقم هم توافقی کنیم.این نوع واکنش کریمی در حالی که یکی از مفاخر فوتبال ایران و اسیا است در وهله اول نشان دهنده این است که دغدغه اصلی شان موفقیت تیم و حل و فصل مسایل مرتبط با تیم و شاگردانش است و در وهله دوم برگرفته از روحیات شان بوده و حکایت از احترامی دارد که ایشان برای مسولان باشگاه نفت قایل شده اند.

این موضوع نشان می دهد در فوتبال ما و برخی جاها هنوز مسایل مالی حرف اول را نمی زند.قطعا همکاران رسانه ای بنده نیز به این موضوع خواهند پرداخت و مسوولان باشگاه نفت نیز در جلسه بعدی که منجر به امضای قرارداد خواهد شد مسایل مرتبط با قرارداد را شفاف خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز