خبرگزاری کار ایران

آقای جنجالی روی حرفش می‌ماند؟

شوک نقل و انتقالاتی؛ رامین رضاییان در نفت تهران

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۵۲

نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای حساس خود نزدیک شده و در این بین مقصد آینده رامین رضاییان به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین رضاییان بعد از جدایی از پرسپولیس و دریافت رضایتنامه از این باشگاه هنوز مقصد آینده خود را معین نکرده است و در این بین صحبت‌هایی در خصوص حضورش در استقلال و یا فوتبال اروپا مطرح است.

با این حال نگاهی به مصاحبه‌های گذشته این بازیکن ملی‌پوش و ابراز علاقه شدید او به علی کریمی باعث می‌شود تا حضورش در نفت تهران را هم محتمل بدانیم. رضاییان که در روزهای مشکلات خود با پرسپولیس دلگرم به حمایت علی کریمی بود، در مصاحبه‌اش اعلام کرد اینقدر به او علاقه دارد که اگر روزی علی کریمی سرمربی تیمی شود حاضر است برایش مجانی بازی کند.

رضاییان در این خصوص گفته بود: آنقدر به علی کریمی ارادت دارم که هر جایی سرمربی شود و مرا بخواهد حاضرم مجانی برای او بازی کنم.

اکنون علی کریمی سرمربیگری نفت تهران را برعهده گرفته تا اولین تجربه حضورش روی نیمکت تیمی در لیگ برتر را پشت سر بگذارد. تیمی که با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی ستاره‌هایش که منجر به قهرمانی در جام حذفی شده‌اند را هم از دست داده است. باید دید در این شرایط رامین رضاییان حاضر است در صورت اعلام نیاز علی کریمی پیراهن نفت تهران را بر تن کند یا این ادعا تنها یک مجیزگویی در آن زمان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز