خبرگزاری کار ایران

پرس: بعد از جام کنفدراسیون‌ها با رونالدو حرف می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۶۸

رئیس باشگاه رئال از مذاکره با رونالدو بعد از جام کنفدراسیون ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرس رییس باشگاه رئال مادرید می‌گوید بازیکنان جوان زیادی نیستند که به اندازه کافی برای بازی در این تیم صلاحیت داشته باشند هرچند کیلیان امباپه در رادار سفیدها است. از نظر او، این مهاجم 18 ساله فوق‌العاده است اما لزومی ندارد که باشگاه رئال برای جذبش عجله کند.

او در مصاحبه با رادیو اسپانیا گفت: «بازیکن خیلی خوبی است اما یاد سال قبل افتادم که می‌گفتند ما پوگبا را می‌خریم. تابستان خیلی طولانی است، زیدان چند سال است او را می‌شناسد اما بازیکنان زیادی نیستند که در 18 سالگی بتوانند برای رئال مادرید بازی کنند. او باید صبور باشد، مربی او را در ذهن خودش دارد.»

علاوه بر این شایعات، خبر دیگری که رئال مادرید را در مرکز توجهات قرار داده، آینده کریستیانو رونالدو است که خواهان جدایی از رئال است اما پرس قصد حل این مساله را دارد: «او با رئال مادرید قرارداد دارد و وقتی کارش در جام کنفدراسیون‌ها تمام شود، با هم صحبت می‌کنیم. او انسان صریحی است که به قولش پایبند است. من با ژرژ مندز هم حرف زده‌ام و جای هیچ نگرانی نیست. درباره کریستیانو باید صبور باشی، او عصبانی است و لطمه خورده. روزنامه نگارانی هستند که تنها هدفشان ضربه زدن به رئال مادرید است. من به هیچ کس زنگ نزدم که بگویم عکس رونالدو را با پیراهن ما منتشر نکنید. رئال مادرید توسط کسانی مورد انتقاد قرار می‌گیرد که طرفدارش نیستند بلکه به خاطر موفقیت‌ها حسادت می‌کنند. اگر بخواهید به شایعات توجه کنید، نگران می‌شوید.»

او درباره اتهام تخلف مالیاتی رونالدو هم گفت: «ما الزامات مالی را به صورت کامل رعایت می‌کنیم اما مسوول اقدامات بازیکنان نیستیم. هرچند هیچ مخفی کاری وجود ندارد و کریستیانو مجبور نیست چیزی که نگفته را تکذیب کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز