خبرگزاری کار ایران

در پایان رقابت های لیگ برتر کانوپولوی آقایان؛

آوای شهرکرد قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۹۴

هفته ششم و پایانی لیگ برتر کانوپولوی آقایان با قهرمانی باشگاه آوای شهرکرد امروز 8 تیرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در روز پایانی رقابت های لیگ کانوپولوی آقایان 10 مسابقه انجام و تکلیف تیم های برتر مشخص شد.

باشگاه های منطقه آزاد انزلی، شهید بصیر فریدون کنار، آوای شهرکرد، بازرگانی محمدنژاد بابلسر، قایقرانی نوشهر، هیات قایقرانی زنجان و پاس مرزبانی ناجا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

در هفته ششم و پایانی رقابت ها 10 مسابقه انجام شد.

منطقه آزاد انزلی 7 بر 4 شهید بصیر فریدون کنار را برد، آوای شهرکرد 11 بر 0 بازرگانی محمدنژاد را از پیش رو برداشت، هیات زنجان 9 بر 4 قایقرانی نوشهر را شکست داد، مرزبانی ناجا 16 بر 3 شهید بصیر فریدون کنار را در هم کوبید، هیات زنجان 5 بر 3 بازرگانی محمدنژاد بابلسر را مغلوب کرد، منطقه آزاد انزلی 4 بر 3 قایقرانی نوشهر را برد، آوای شهرکرد 11 بر 1 بر شهید بصیر فریدون کنار غلبه کرد، پاس مرزبانی ناجا 10 بر 2 بازرگانی محمدنژاد بابلسر را شکست داد، هیات زنجان 5 بر 3 از سد منطقه آزاد انزلی گذشت و در آخرین مسابقه پاس مرزبانی ناجا 4 بر 3 آوای شهرکرد را از پیش رو برداشت.

بر این اساس در پایان 6 هفته مسابقه، آوای شهرکرد با 33 امتیاز و تفاضل 87+ عنوان قهرمانی را بدست آورد، پاس مرزبانی ناجا با 33 امتیاز و تفاضل 69+ در رده دوم قرار گرفت و هیات قایقرانی استان زنجان با 21 امتیاز و تفاضل 18+ جایگاه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز