خبرگزاری کار ایران

شوک جدید؛ اصل مهمی که استقلال در نقل و انتقالات رعایت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۱۷

بازیکنانی که به تازگی با استقلال تهران قرارداد امضا کرده اند با یک چالش بزرگ رو به رو هستند.

به گزارش ایلنا، خرید جدید آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی سوای موج خوشحالی که برای هواداران این تیم را به دنبال داشت، منتقدینی را هم بیدار کرد.

مجتبی جباری با گمانه زنی ها زیاد برای عدم حضورش در استقلال امروز با حضور در دفتر پندار توفیقی قرارداد دوساله ای را به امضا رساند اما یک اصل مهم نه تنها در این قرارداد بلکه در تمامی قراردادهای این تیم رعایت نشده است.

اصولا باشگاه های حرفه ای در دنیای فوتبال با خریدهای جدیدشان به توافق کتبی دست پیدا می کنند و بعد از انجام تست پزشکی مهر نهایی را برای خرید بازیکن جدیدشان به ثبت می رسانند، اتفاقی که نه استقلال بلکه تقریبا هیچ کدام از تیم های لیگ برتری در ایران برای نقل و انتقالات تابستانی جدید آن را رعایت نکرده اند.

دکتر نوروزی، پزشک تیم استقلال تهران با انتشار متنی در صفحه ی رسمی اینستاگرامش به این عمل نادرست باشگاه استقلال واکنش نشان داد و این اقدام را حرکتی بر خلاف قوانین و علم روز دنیا دانست: مدت‌هاست که فوتبال تبدیل به صنعت شده و از حالت یک تفریح و سرگرمی مبدل به پدیده اجتماعی و اقتصادی گردیده است. علم نیز به فوتبال حکومت می کند و گذشت آن زمانی که بازیکن ظهر روز مسابقه آبگوشت با دوغ میل می کرد و عصر به میدان می رفت. امروز همه چیز در فوتبال اقتصادی و صنعتی بر مبنای علم و برنامه و محاسبات است و تیم ها به علت مسائل اتصادی ابتدا سعی در خریدهای جوان و باانگیزه و از ان مهمتر اقتصادی می کنند و برای آنکه منابع محدودی دارند ترجیح می دهند تمام اصول علمی و مدیریتی را اجرا کنند که نمونه بارز آن انجام کلیه آزمایشات پزشکی و اخد نظر لازم الاجرا کادرپزشکی قبل از عقد قرارداد است. 

وی در ادامه نوشته: یادش بخیر زمان مدیرعاملی جناب دکتر قریب، بازیکن تیم ملی جوانان برزیل با کلی سر و صدا و تبلیغات به استقلال آمد و در حالیکه همه آماده گرفتن عکس یادگار او با پیراهن استقلال بودند با نظر کادرپزشکی قرارداد به امضا نرسید و فسخ شد. انگار باید گفت روز به روز قربان دیروز! به راستی جای علم در برنامه ریزی آینده استقلال کجاست؟ پای کدام قرارداد مهر تایید کادرپزشکی مبتنی بر آزمایشات دقیق است؟

حال باید دید واکنش باشگاه استقلال چگونه بوده و آیا خرید های جدید در کلینیک پزشکی این باشگاه حضور پیدا می کنند یا تنها خرید مهره های خوب و چشمگیر سیاست این باشگاه بوده است.

شوک جدید؛ اصل مهمی که استقلال در نقل و انتقالات رعایت نکرده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز