خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

راه یابی علیزاده به نیمه نهایی با پیروزی برابر نماینده کرواسی

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۷۳

نماینده وزن 62- کشورمان با پیروزی برابر نماینده کرواسی به مرحله نیمه نهایی راه یافت تا مدال برنز او قطعی شود.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌‌رسد. در روز پایانی این مسابقات، رقابت‌های اوزان 62- کیلوگرم گروه زنان و 80- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

کیمیا علیزاده در گام نخست به مصاف «فرناندا آگویره» از شیلی رفت و با نتیجه 14 بر 9 به این تکواندوکار غلبه کرد. او در ادامه با شکست (36 بر 22) «آشلی کرایولد» کانادایی دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی پان امریکن توانست راهی مرحله بعد شود.

نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان در دیدار سوم رو در روی «ئی چینگ لین» از چین تایپه قهرمان آسیا 2016 قرار گرفت و در حالیکه در پایان راند سوم نتیجه 14 بر 14 مساوی شد، توانست با پیروزی در راند طلایی از شیاپ‌چانگ خارج شده و راهی مرحله چهارم شود.

کیمیا در مبارزه چهارم خود مقابل «ماریجا استتیک» از کرواسی قرار گرفت و توانست نتیجه را 12 بر 4 به نفع خود به پایان برساند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

نماینده شایسته کشورمان برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید «تاتیانا کوزمینا» از روسیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2015 و 2016 و برنز المپیک نوجوانان 2014 را از پیش رو بردارد.

در آن سوی جدول ساحل عاج و کره‌جنوبی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

مبارزات نیمه نهایی و فینال امروز (جمعه) ساعت 11:30 به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز