خبرگزاری کار ایران

پیامد خداحاظی اینستاگرامی هافبک ازبکستانی با استقلال

سپاهان مذاکره با جپاروف را مجددا آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۶۴۸

باشگاه سپاهان با توجه به خداحافظی جپاروف از استقلال، مذاکره با این بازیکن را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرور جپاروف، هافبک با تجربه ازبکستانی که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت ممکن است به این تیم بازگردد.

جپاروف نیم فصل گذشته به دعوت باشگاه استقلال به ایران آمد و حتی قرارداد داخلی با این تیم امضا کرد ولی محرومیت آبی‌ها از پنجره نقل و انتقالات، مانع از جذب او شد تا این بازیکن راهی سپاهان شود.

پس از یک نیم فصل بازی جپاروف در سپاهان این باشگاه قصد تمدید قرارداد او را داشت ولی مسئولان استقلال مدعی شدند با این بازیکن قرارداد داشته و او باید به جمع نفرات این تیم اضافه شود.

با وجود اینکه خود جپاروف در مقاطع مختلف اعلام کرده بود تمایلی برای پیوستن به استقلال ندارد و دوست دارد به سپاهان برود، ولی مسئولان باشگاه تهرانی زیر بار مذاکره او با سپاهان نرفتند.

باشگاه سپاهان هم تا روز گذشته مذاکرات خود را با این بازیکن متوقف کرده بود تا اینکه جپاروف در پست اینستاگرامی خود از استقلال خداحافظی کرد و اعلام کرد به هیچ وجه به این تیم باز نمی‌گردد.

در همین راستا خبر می‌رسد با توجه به اینکه سپاهانی‌ها منتظر مشخص شدن تکلیف مذاکرات این بازیکن با استقلال بودند، با این پست جپاروف مجدداً برای جذب این بازیکن دست به کار شده و مذاکراتشان را از سر گرفتند.

کرانچار اعتقاد زیادی به جذب این بازیکن دارد و از مسئولان باشگاه خواسته به هر شکل ممکن او را به اصفهان بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز