خبرگزاری کار ایران

بازگشت هشت‌های یاغی استقلال و پرسپولیس به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۸۰۰

شماره‌ هشت‌های سابق استقلال و پرسپولیس پس از 4 سال به لیگ برتر بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فوتبال ایران در چند روز گذشته تحت تاثیر دو خبر در مورد علی کریمی و مجتبی جباری قرار داشت که مربوط به بازگشت این دو نفر به لیگ برتر بود.

کریمی، شماره 8 سابق و محبوب پرسپولیس که در پایان فصل 92-93 و در لباس تیم تراکتورسازی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد، تا فصل جاری در لیگ برتر فعالیتی نداشت و تنها مشغله فوتبالی او در سال‌های اخیر به حضورش در تیم خونه‌به‌خونه بابل مربوط می‌شد که در لیگ یک حضور داشت.

او پس از مذاکرات طولانی مدت که با مسئولان نفت تهران داشت در نهایت تصمیم گرفت هدایت این تیم را در لیگ هفدهم بر عهده بگیرد و برای اولین بار سرمربیگری را در تیم سابق علی دایی تجربه کند.

مجتبی جباری، هشت محبوب استقلال هم که در پایان فصل 91-92 از استقلال جدا شد، 5 بازی در فصل 92-93 در ترکیب سپاهان به میدان رفت و پس از آن به لیگ قطر رفت و تا فصل اخیر در لیگ ستارگان این کشور فعالیت می‌کرد. این بازیکن 34 ساله پس از حرف و حدیث‌های زیادی که در مدت اخیر پیرامون بازگشتش به استقلال وجود داشت، در نهایت با قراردادی دو ساله به این تیم بازگشت.

بدین ترتیب هشت‌های یاغی و محبوب سرخابی بعد از 4 سال در فصل هفدهم مجددا به لیگ برتر بازگشته‌اند و شاهد حضور آنها در ترکیب استقلال و نیمکت نفت تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز