خبرگزاری کار ایران

سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا - کره جنوبی

تیم ملی پاراتکواندو ایران قهرمان آسیا شد / خانلرخانی، بهترین سرمربی آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۹۴

با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز تیم ملی پاراتکواندو ایران توانست بر سکوی نخست قاره کهن بایستد و سرمربی تیم ملی کشورمان هم به عنوان بهترین مربی آسیا را دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو امروز (شنبه) با حضور 115 هوگوپوش از 20 کشور به میزبانی شهر «چانچئون» برگزار و تیم ملی کشورمان با 4 مدال طلای سعید صادقیان‌پور،‌ احمد نریمانی،‌مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی، یک مدال نقره سجاد جوانبخت و یک مدال برنز محمود جعفرزاده توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب نماید.

تیم‌ روسیه نایب قهرمان شد و تیم ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان با ترکیب سعید صادقیان‌پور (K42)، محمدرضا شعبانی (K44)، محمود جعفرزاده (K42)، احمد نریمانی (K44)، سجاد جوانبخت (K44)، مهدی پوررهنما (K44)، اصغر عزیزی (K44) در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و تنها شعبانی که نخستین حضور خود را تجربه می‌کرد از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و«مهدی احمدی» به عنوان مربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور خواهد داشت.               

 

همچنین در پایان این رقابت‌ها با اعلام کمیته فنی مسابقات، پیام خانلرخانی به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز