خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک

عطایی: بازیکنان جایگزین جریان بازی را به نفع ایران تغییر دادند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۳۷

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: با توجه به اینکه پیش از این هم برابر آرژانتین بازی کرده بودیم پیروزی بر این تیم کار سختی بود که حاصل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال،بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد پیروزی 3 بر 2 برابر آرژانتین در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. هدف ما این بود که به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم، اما اینگونه نشد. این اتفاق سبب شد تا تعریف جدیدی از هدف داشته باشیم و قطعاً در شرایط کنونی مقام پنجمی برای ما بسیار بهتر از سایر مقام ها است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو تیم یک بار در این مسابقات با هم بازی کرده بودند و شناخت خوبی از هم داشتند کار برای هر دو تیم سخت بود. تغییرات متعدد در جریان مسابقه و استفاده از تاکتیک های متنوع موجب شد کار سخت باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: فکر می کنم بازیکنان جایگزینی که وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند و موجب شدند تا جریان بازی به سود ما باشد. خوشحالم که برای دومین بار آرژانتین که یکی از تیم های خوب این مسابقات بود را شکست دادیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نهمین روز رقابت های قهرمانی جهان برابر آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 23 ، 15 بر 25 ، 18 بر 25 ، 25 بر 22 و 15 بر 10  حریف خود را شکست داد. با این نتیجه تیم ایران فردا برای کسب عنوان پنجمی باید با برنده دیدار چین و کانادا روبرو شود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز