خبرگزاری کار ایران

فروزان: به رتبه تک رقمی فکر می‌کنیم نه ماندن در لیگ برتر/ می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۱۹

دروازه‌بان پارس جنوبی از انگیزه‌هایش برای درخشش در ترکیب این تیم و دعوت شدن به تیم ملی می‌گوید.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایطش در تیم تازه لیگ‌برتری شده پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی دوران بدن سازی خود را میگذراند و تیم صبح و عصر  تمرین برگزار می کندو خود را برای اردوی آخر هفته به ارمنستان آمده می‌کنیم  و قرار است در ارمنستان با 3 حریف که هنوز نامشان مشخص نیست بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی در مورد انتظاراتی که از او به عنوان یکی از بازیکنان مطرح در ترکیب پارس جنوبی می‌رود گفت: من سعی می‌کنم بیشتر از سایر افراد تیم تلاش کنم و نمایش بهتری داشته باشم که بتوانم تاثیر خودم را در تیم داشته باشم. با توجه به اینکه امسال جام جهانی را در پیش داریم و تمام بازیکنان با انگیزه بالایی به میدان می‌روند، من نیز همین هدف را دارم و می‌خواهم بهترین نمایش خودم را داشته باشم و در صورت امکان به تیم ملی دعوت شوم و به جام جهانی بروم.

فروزان با اشاره به تجربه سقوط با دو تیم راه‌آهن و صبای قم در دو فصل اخیر و ترس از تکرار آن در پارس جنوبی عنوان کرد: تیم ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کند و با توجه به خریدهای خوبی که داشتیم تنها به ماندن در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و توقع کسب مقام تک رقمی در لیگ هفدهم را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز