خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان:

بانوان ملی پوش خستگی ناپذیرند/ انجام تمرینات بر اساس بازی های برون مرزی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۵۱

مربی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا دارای امتیاز سهمیه بازی های پاراآسیایی است و امیدوارم بتوانیم به سهمیه های مورد نظر نیز دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، آمنه حاج حسینی، مربی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین در آخرین روز از اولین مرحله تمرینات تیم ملی بانوان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی درخصوص تمرینات انجام شده در این اردو گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی برای آماده سازی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که شهریور ماه به میزبانی چین برگزار می شود، به مدت 5 روز دنبال شد و البته باید گفت برای این حجم از برنامه هایی که در نظر داشتیم و شامل بدن سازی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بود، این تعداد روز کم بود و امیدوارم در اردوهای بعدی مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم.

حاج حسینی خاطر نشان کرد: دعوت شدگان به تیم ملی از نفراتی هستند که سالهاست برای تیم ملی تنیس روی میز بازی کرده اند و سابقه ی خوبی دارند. این ورزشکاران با انگیزه ای بالا هر روز در دو نوبت صبح و عصر با جدیت تمرین می کردند و خستگی ناپذیر بودند و امیدوارم با این روحیه ی خوب به نتایج مطلوبی در این مسابقات دست یابند.

مربی تیم ملی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در شهریور ماه، فرصت کمی در اختیار داریم و به همین خاطر با توجه به سکونت اکثریت ملی پوشان در تهران، بلافاصله پس از اردو در سالنی که هماهنگ کرده ایم، تمرینات را دنبال می کنیم و این روند طی دو ماه باقی مانده تا مسابقات چین ادامه دارد.

حاج حسینی تصریح کرد: تمرینات این اردو بر اساس بازی های برون مرزی و رقبایی که ملی پوشان پیش رو دارند طراحی شده و تلاش کردم سبک بازی را عوض کنم و به سبک مسابقات آسیایی نزدیک تر کنم. البته بچه ها هیچ چیز کم ندارند و فقط نیاز هست که با تمرینات بیشتر به سطح آمادگی مطلوب برسند.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا دارای امتیاز سهمیه بازی های پاراآسیایی است و امیدوارم بتوانیم با حضور در این رویداد ضمن ارتقا رنکینگ ملی پوشان به سهمیه های مورد نظر نیز دست پیدا کنیم.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی تنیس روی میز بانوان از 8 تا 13 تیر ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز