خبرگزاری کار ایران

دومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۱۱۹

دومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون در ساعت ۱۱ صبح امروز ( دوشنبه ) به ریاست دکتر محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور اعضاء هیات رییسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد .

به گزارش ایلنا ، در این نشست دکتر پوریا ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضاء هیات رییسه اظهار داشت : در سال جاری و در اردیبهشت ماه اولین اعزام ملی پوشان بدمینتون در مسابقات قهرمانی اسیا در چین بود .

رییس فدراسیون بدمینتون افزود : تیم بدمینتون جوانان ایران مرداد ماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که در روزهای سوم تا هشتم مرداد در کشور اندونزی برگزار می شود ، حضور خواهند داشت .

وی گفت : همچنین ملی پوشان بدمینتون کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در رقابتهای بین المللی بدمینتون بلغارستان که در روزهای نوزدهم تا بیست و هفتم مرداد ماه در این کشور برگزار خواهد شد ، حضور خواهند یافت .

دکتر پوریا گفت : حضور ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رقابتهای مختلف باعث گردیده است که برای اولین بار در تاریخ ورزشی این رشته در کشورمان ، امیر جباری از همدان دارای رنک ۲۴ آسیا و رنک ۷۴ جهان را بدست آورد و همچنین ثمین عابد خجسته از تهران دیگر ملی پوش جوان بدمینتون بانوان کشورمان دارای رنک ۹۰   آسیا و رنک ۱۰۹ جهان را بدست آورد .

رییس فدراسیون بدمینتون کشورمان این موفقیت را حاصل تلاشهای تمامی مسوولان فدراسیون و مربیان دانست که با تلاشهای خود توانسته اند شرایط این رشته ورزشی را در سالهای اخیر به این سطح برسانند و با توجه به اینکه رقابت در سطح آسیا در بدمینتون همطراز جهان می باشد در دو سال اخیر شاهد رشد و توسعه بدمینتون در سطح بسیار عالی می باشیم که به ندرت این امتیازات و رنک ها در گذشته بدست آمده .

دکتر پوریا یکی از مشکلات پیش روی فدراسیون را عدم جذب اسپانسر برای حمایت های مالی برشمرد و خواستار توجه و تلاش بیشتر اعضاء هیات رییسه گردید .

وی همچنین خاطرنشان کرد : در آبان ماه سال جاری رقابتهای بین المللی جوانان بدمینتون در سمنان برگزار خواهد شد و بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در بهمن ماه در تهران و یا یکی از استانهای کشور برگزار خواهد گردید که محل برگزاری این رقابتها متعاقبا اعلام خواهد شد .

دکتر پوریا در ادامه اظهار داشت : تمامی برنامه های اردویی ، مسابقات و برگزاری کلاسهای مختلف طبق تقویم برگزار می شود.

سپس اعضاء هیات رییس فدراسیون بدمینتون نقطه نظرات خود را بیان داشته و این نشست به کار خود پایان داد .

اعضاء حاضر در دومین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوند ، محمد فرجی ، مرتضی مداحی ، دکتر فریبا مددی ، ابوالفضل مهاجر بختیاری ، مهندس علی موذن ، دکتر سید بهادر زکی زاده ، رسول اکبری و مهدی ملک نیا ( بارزس فدراسیون ) بودند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز