خبرگزاری کار ایران

کاپ آسیایی تیراندازی با کمان - چین تایپه

اسماعیل عبادی در صدر مسابقات کاپ آسیایی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۹۸۳

کمانداران کامپوند ایران در بخش تیمی و انفرادی مردان در مرحله مقدماتی کاپ آسیایی رقابت کردند.

به گزارش ایلنا، در مرحله سوم کاپ آسیایی تیراندازی با کمان  که از امروز به میزبانی چین تایپه آغاز شد کمانداران کامپوند ایران در بخش تیمی و انفرادی مردان در مرحله مقدماتی رقابت کردند.

نتایج بدست آمده توسط کمانداران کشورمان به شرح زیر اسـت:

در بخش انفرادی اسماعیل عبادی با 699 امتیاز در رده نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت به ان ترتیب با کسب این نتیجه عبادی  در مرحله حذفی بعد از یک دور استراحت باید در مرحله یک هشتم مقابل برنده هند و سنگاپور قرار بگیرد.

مجید قیدی با 685 امتیاز چهاردهم شد. قیدی در مرحله یک شانزدهم کمانداری از سنگاپور را پیش‌رو دارد. همچنین امیر کاظم‌پور دیگر کماندار کشورمان در کامپوند با 679 امتیاز بیست و یکم شد و در مسابقه اول مرحله حذفی مقابل کمانداری از کشور هند قرار می‌گیرد. 

در بخش تیمی کامپوند، ایران با 2063 امتیاز مقام سوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی را کسب کرد و در مرحله یک چهارم باید مقابل تیم تایلند قرار بگیرد.

در ادامه مسابقات مرحله سوم کاپ آسیایی تیراندازی با کمان که امروز در  چین تایپه در حال برگزاری است، نتایج ملی‌پوشان کامپوند ایران در بخش تیمی و انفرادی بانوان و همچنین میکس تیم در مرحله مقدماتی مشخص شد.

در بخش انفرادی پریسا براتچی با 658 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت ، فرشته قربانی با 652 امتیاز دهم شد، افسانه شفیعی دیگر کماندار کشورمان در این بخش با 638 امتیاز چهاردهم شد.

در بخش تیمی کامپوند بانوان، تیم ایران مقام سوم را بدست آورد.

در میکس تیم کامپوند ایران رتبه دوم را بدست آورد.

فردا صبح نیز مسابقات در بخش میکس تیم و فردا بعدازظهر نیز در بخش انفرادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز