خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا

بانک سرمایه با اقتدار فینالیست شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۱۳

تیم والیبال بانک سرمایه با شکست حریف قدرتمند خود و کسب پنجمین پیروزی متوالی با اقتدار به دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافت.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (چهارشنبه) در ویتنام پیگیری شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در این مرحله به مصاف العربی قطر رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا برای دومین سال متوالی به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یابد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 19 برابر العربی قطر به پیروزی رسیدند تا حریف تیم تویودای ژاپن در دیدار نهایی این رقابت‌ها شوند.

بانک سرمایه این مسابقه را با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف آغاز کرد. مهدی مهدوی و لوکاس نیز در این مسابقه به میدان رفتند.

«هونگ پای جن» از چین تایپه  و «وو نگ چی چور» از هنگ کنگ داوران اول و دوم دیدار بانک سرمایه و العربی قطر بودند.

در نخستین مسابقه این مرحله نیز تیم تویودای ژاپن به مصاف نماینده قزاقستان رفت و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم فینالیست رقابت‌ها معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از سال 1999 آغاز و اولین دوره آن به میزبانی چین برگزار شد. نمایندگان ایران تا کنون 18 مدال شامل 11 طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت‌ها به دست آوردند.

تیم پیکان با کسب 11 عنوان از جمله 7 مقام قهرمانی در سال‌های 2002، 2006، 2007، 2008 ، 2009، 2010 و 2011، دو نایب قهرمانی در سال‌های 2000 و 2004 و دو مقام سومی در سال‌های 1999 و 2015 در این مسابقات به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا شناخته می‌شود.

تیم صنام با یک قهرمانی در سال 2004 و یک نایب قهرمانی در سال 2002، تیم متین ورامین با یک قهرمانی سال ۲۰۱۴، تیم سایپا با یک مقام نایب قهرمانی در سال 2005 و تیم کاله مازندران با یک مقام قهرمانی در سال 2013 و یک عنوان سومی در سال 2012 به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

بانک سرمایه که سال گذشته (2016) با شکست العربی قطر به مقام قهرمانی دست یافته بود، در سال 2017 برای دومین بار به دیدار نهایی راه یافت تا در صورت شکست تویودای ژاپن به دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را نیز به دست آورد.

فردا (پنج شنبه) مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با چهار دیدار در شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز