خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه و جمعه، هیجان ناب کشتی در ورزشگاه آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۴۱

باشگاه هواداران کشتی ملی از تمامی علاقه‌مندان به کشتی دعوت کرد تا به صورت رایگان رقابت های انتخابی تیم های ملی را تماشا کنند.

به گزارش ایلنا،باشگاه هواداران کشتی ملی از تمامی علاقه‌مندان به ورزش اول کشور دعوت کرد تا پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور در سالن ۱۲هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی به‌طور رایگان تماشاگر رقابت‌های مهیج انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان باشند.

مهم‌ترین رقابت داخلی کشتی کشور در طول برگزاری به‌صورت زنده روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت و برگزیدگان در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در پاریس (۳۰مرداد تا ۵شهریور) با دوبنده مقدس تیم ملی کشتی حاضر خواهند بود.

براساس هماهنگی‌های انجام شده با شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سرویس‌دهی خط ۵مترو تهران در روزهای برگزاری مسابقات تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد داشت تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی بتوانند پس از پایان رقابت‌ها با مترو به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

گفتنی است فدراسیون کشتی به‌منظور جلب حمایت‌ مستقیم علاقه‌مندان به توسعه و اعتلای این ورزش افتخار آفرین، اقدام به را‌ه‌اندازی سامانه حمایت از تیم‌های ملی کشتی کرده است که هواداران از طریق آن می‌توانند با ارسال عدد ۱۵ به سرشماره ۳۰۴۸ از کشتی ملی حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز