خبرگزاری کار ایران

هواداران حق دارند از بازیکنان جدا شده ناراحت باشند؛

سینا عشوری: فدراسیون باید اجازه دهد در تراکتورسازی بمانم/ در فصل جدید همه را غافلگیر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۵۴

هافبک تراکتورسازی در مورد شرایط خودش و تیمش در اردوی تهران و فصل جدید صحت کرد.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط تراکتورسازی در تمرینات اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم تا آماده فصل جدید شویم و تیمی در حد نام تراکتورسازی روانه مسابقات کنیم.

وی در مورد اردوی تهران گفت: اردوی خوبی است و  در زمان خوبی برگزار شد و به نظرم حضور در اردو کمک زیادی به هماهنگی بازیکنان و شکل گرفتن تیم مطابق ایده و تفکر کادرفنی خواهد داشت. ما در روز دو نوبت تمرین می‌کنیم و روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: بعد از نزدیک به هفت ماه دوری از فوتبال دو هفته‌ است که تمریناتم را شروع کرده‌ام. هنوز در شرایط آرمانی نیستم ولی با تمرینات منظم به سرعت به مرز آمادگی می‌رسم. مقداری ترس از مصدومیت هنوز برایم وجود دارد ولی با حضور در بازی‌های دوستانه این ترس هم از بین خواهد رفت.

عشوری در مورد پاسخ فیفا به استعلام وضعیتش گفت: شنیده‌ام فیفا تصمیم‌گیری در مورد من را به فدراسیون فوتبال سپرده است و امیدوارم اجازه بازی من صادر شود. من نامم از فهرست تراکتورسازی کنار گذاشته شد ولی قراردادم را فسخ نکردم. به نظرم فدراسیون باید اجازه بازی من را صادر کند و خودم را در این زمینه محق می‌دانم.

وی افزود: فصل گذشته بهترین سال فوتبالی من در حالی سپری شدن بود که با بدشناسی مواجه شدم ولی در حال حاضر انگیزه زیادی دارم که جبران مافات کنم و به هواداران قول می‌دهم اگر فرصت بازی پیدا کنم انتظارات را برآورده خواهم کرد و بهترین بازی‌هایم را انجام خواهم داد.

هافبک تراکتورسازی در مورد نگرانی هواداران از تیم فصل جدید هم گفت: به هواداران اطمینان می‌دهم نگران نباشند. شاید مثل همیشه نتوانیم چهره یک مدعی قهرمانی داشته باشیم ولی شرایط خوبی داریم و تمدید کردن بازیکنان با تجربه که واقعاً غیر نشان دادند و اضافه شدن چند جوان آینده‌دار در کنار کادرفنی موفق که تجربه خوبی از کار با جوانان دارد نوید یک فصل خوب را می‌دهد و مطمئن باشید همه را غافلگیر خواهیم کرد.

عشوری در مورد بازیکنانی که برخلاف انتظار هوادران از تیم جدا شدند هم اظهار داشت: من جای این بازیکنان نیستم و نمی‌توانم در موردشان نظر بدهم. باید به تصمیم‌شان احترام گذاشت و هواداران هم با وجود اینکه حق دارند از بازیکنان جدا شده ناراحت باشند ولی خواهش می‌کنم بابت زحماتی که در ترکیب تراکتورسازی کشیدند احترامشان حفظ شود.

وی در پایان با اشاره به حضور امید عالیشاه در تمرینات تراکتورسازی عنوان کرد: از وضعیت عالیشاه اطلاعی ندارم ولی خوشحال شدم او را در تمرینات دیدم. واقعاً ظلم بزرگی در حق او شد و در بهترین شرایط فوتبالی‌اش با بدشانسی مواجه شد و امیدوارم هرچه زودتر به میادین فوتبال برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز