خبرگزاری کار ایران

حیف که رابسون پیش ما نیست

پادوانی: امسال نوبت استقلال است که قهرمان شود/درباره پژمان شنیده بودم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۵۷

مدافع استقلال گفت: درباره منتظری چیزهایی شنیده بودم و امیدوارم در کنار هم زوج خوبی را تشکیل دهیم.

لئوناردو پادوانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آخرین وضعیت استقلال در اردوی ارمنستان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. به صورت مرتب و توامان تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را انجام می دهیم. اردوی ارمنستان می تواند به تیم کمک کند تا سریع تر به شرایط 100 درصد برسیم. کادر فنی هم برنامه خوبی را برای آمادگی ما طراحی کرده است.

وی در ادامه افزود: در این اردو چند بازی دارکاتی هم برنامه ریزی شده است که کمک می کند تا بدن های ما در شریاط مسابقه قرار بگیرد. ما هدف های بزرگی را در لیگ هفدهم دنبال می کنیم.

مدافع استقلال درباره بازی دوستانه با نساجی در ایران خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود که چند روز پیش انجام شد. اولین آزمون ما در فصل جدید بود. کادر فنی در نظر داشت از همه مهره ها بازی بگیرد و کاملا جنبه تدارکاتی داشت اما باز هم از اینکه به برد دست پیدا کردیم خوشحالم.

وی همچنین درباره زوج جدیدش در خط دفاعی استقلال یعنی پژمان منتظری بیان داشت: پیش از همبازی شدن، از منتظری چیزهایی شنیده بودم. او چند سال است در تیم ملی حضور دارد و به جام جهانی هم رفته است. من و او تلاش می کنیم در فصل پیش رو زوج خوبی در خط دفاعی تشکیل دهیم و هواداران نگران نباشند.

مدافع برزیلی استقلال درباره آخرین وضعیت هموطنش رابسون تصریح کرد: به عنوان یک دوست با او در تماس هستم. حیف شد که دیگر در جمع ما نیست. خیلی دوست داشت بازهم پیراهن تیم را بپوشد. برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره دربی روز بیست و پنج تیرماه عنوان کرد: این یک بازی دوستانه خواهددبود اما پیروزی در آن اهمیت فراوانی دارد. امیدوارم بازهم در دربی به برتری برسیم. برای این مسابقه خیلی انگیزه داریم و به دوستانه بودن آن کاری نداریم. هواداران مطمئن باشند تیم امسال از فصل پیش خیلی بهتر است و نتایج به مراتب بهتری را کسب می کنیم.

پادوانی در پایان گفت: چیزی تا آغاز لیگ نماینده است. تمام هم و غم ما کسب عنوان قهرمانی است. امسال دیگر نوبت ما هست تا قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز