خبرگزاری کار ایران

توضیح حسین ماهینی در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۰۷

حسین ماهینی در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس به عنوان کاپیتان دوم به شدت مورداعتماد سیدجلال حسینی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مدافع باتجربه پرسپولیس که در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی این تیم علیرغم حضور سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان برای این تیم به میدان رفته به شدت مورد اعتماد کادرفنی و همچنین آقای کاپیتان اول قرار دارد.

سیدجلال حسینی که به عنوان پرافتخارترین بازیکن این فصل فوتبال ایران کار خود را با تمدید قرارداد دوساله با سرخپوشان بار دیگر آغاز خواهد کرد، در دو دیدار اخیر بازوبند را به حسین ماهینی سپرده تا اعتماد خود را به هم‌تیمی جنوبی‌اش نشان دهد.

ماهینی که در فصل گذشته تجربه حضور در تمام خطوط خط دفاعی را پشت سر گذاشته، اکنون امیدوار است با شروع فصل جدید اتفاقات جدیدی را در فوتبال حرفه‌ای خود پشت سر بگذارد و مهمترین آنها تجربه دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای‌اش است.

ماهینی با انتشار این عکس در اکانت رسمی خود در این خصوص نوشته: به اصرار سیدجلال بازوبند را بستم و آن هم برای بازی دوستانه و تا زمانی که خودش در این تیم باشد، روی بازوی اوست.

کاپیتان دوم سرخپوشان با ابراز خوشحالی از اینکه بازوبند را در اختیار دارد در ادامه با اشاره به پدربزرگ پرسپولیسی‌اش (ناخدا رمضان ماهینی) گفته: این را بگویم که وقتی بازوبند را می بندم احساس می‌کنم پدربزرگم در آن دنیا خوشحال است. مطمئنا روی دست او پرسپولیسی نمی‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز