خبرگزاری کار ایران

ادعای علی حنطه در گفت و گو با ایلنا:

نام آلومینیوم اراک را در اذهان ثبت خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۲۳

آلومینیوم اراک پس از بررسی‌ دو هفته‌ای در نهایت علی حنطه سرمربی سابق این تیم را به سمت سرمربیگری این تیم انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی حنطه ابتدا به تقدیر و تشکر از مسئولین اراک بابت انتخابش می‌پردازد و گفت: تشکر و قدردانی ویژه‌ای از دکتر اخوان مدیرعامل شرکت ایرالکو و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم علی الخصوص حاج صمد محمدی بابت اعتمادشان به بنده و حضورم به عنوان سرمربی این تیم دارم. از کسانی که با سرمربیگری‌ام موافق نبودن هم تشکر می‌کنم.

او درباره تیم‌داری اراکی‌ها با وجود مشکلات مالی در فوتبال ایران می‌گوید: شرکت ایرالکو باتوجه به مشکلات اقتصادی در فوتبال با حفظ تیم آلومینیوم کاری بس بزرگ را عهده‌دار شد که باید از آنها بابت این حمایتشان قدردانی کرد. من هم با تمام توان تلاش خواهم کرد تا جایی که می‌شود از هزینه‌های اضافی کاسته شود و راهی را پیش بگیریم که درست و حساب شده باشد. 

وی در خصوص اهدافش خاطرنشان کرد: علی حنطه فقط برای موفقیت آلومینیوم اراک به این شهر پا گذاشته است و به مردم اراک و هوادارانش قول می‌‌دهم که با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش کنم تا اسم پرآوازه آلومینیوم را در اذهان ثبت کنم تا یک مدعی صعود قدرتمند را شاهد باشند. به کسانی که قصد دارند من را در قامت دیگری برای مردم اراک جلوه دهند می‌گویم که کاری خواهم کرد که مردم اراک برایم در پایان کف بزنند. قول می‌دهم در یک برنامه 2 ساله این تیم را به لیگ‌برتر بیاورم. 

سرمربی آلومینیوم در ادامه افزود: اگر امسال زمان داشتم و زودتر هدایت این تیم را در دست می‌گرفتم می‌توانستم امسال این تیم را مدعی صعود به لیگ‌برتر کنم. اما خب در فوتبال زمان خیلی اهمیت دارد و ما هم زمان کمی تا شروع مسابقات داریم. 

حنطه در خصوص انتقاداتی که از وی در رابطه با عملکردش به گوش رسیده اینطور می‌گوید: خیلی‌ها کارنامه من را حضورم در ابومسلم خدشه‌دار می‌کنند ولی باید بگویم در سالی که من هدایت ابومسلم را برعهده داشتم این تیم را در ابتدای فصل توسط من بسته نشده بود به انضمام آنکه مسئولین در آن دوره تصمیم به حفظ تیم داشتند نه ارتقای آن؛ در ضمن مشکلات مالی هم مزید بر علت شد تا این تیم سقوط کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز