خبرگزاری کار ایران

خطر بیرون نشستن در کمین ستاره‌های لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۹۴

با وجود مدت کمی که تا پایان فصل نقل و انتقالات باقیست، بازیکنان مطرحی هنوز تیم ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از این همه بازیکنی که بدون تیم مانده‌اند چند نفر می‌توانند در این سه هفته باقیمانده تا شروع فصل تازه‌ لیگ برتر، تیم پیدا کنند؟ نام مهدی طارمی را به خاطر قراردادش با پرسپولیس- که خودش توجهی به آن ندارد- نمی‌خواهیم در این فهرست بنویسیم اما مثل او زیادند.

از علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، بهنام برزای، رضا نوروزی،  مهرداد کفشگری، محمدامین آرام‌طبع، شهاب کرمی، میثم مجیدی، حنیف عمران‌زاده، ارسلان مطهری، احمد آل‌نعمه و سامان نریمان‌جهان گرفته تا بازیکنان سرشناسی همچون آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، وحید طالب‌لو، سوشا مکانی و رامین رضاییان که تا آخر هفته باید با اوستنده تمرین کند و سپس بنشیند به انتظار تاییدیه سرمربی این تیم بلژیکی. البته هنوز استقلالی‌ها با جدیت خواهانش هستند اما او فعلا خواب بازی در اروپا را می‌بیند.

هر چند شایعه شد‌ه اگر نتواند به اروپا برود، برمی‌گردد و پیراهن استقلال را می‌پوشد. آندرانیک تیموریان هم که روزگاری بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی فوتبال ایران را به بازو می‌بست، فعلا بدون تیم مانده. او در دو سال اخیر چندان شرایط خوبی نداشته.

در هر تیم بیش از یک نیم فصل دوام نیاورده و همین بی‌ثباتی بود که باعث شد تیم‌ملی را از دست بدهد. آندو البته همچنان داعیه بازگشت به تیم‌ملی را دارد و شایعه‌ها گفته‌اند که برای رسیدن به این مقصد از سایپا خواهد گذشت. کاپیتان دوم تیم‌ملی ایران در یکی دو سال گذشته هم در این چند ماه نتوانسته حضور پررنگی در دیدارهای باشگاهی داشته باشد. اشکان دژاگه در ولفسبورگ هم دوام نیاورد اما خوب می‌داند که برای ماندن در تیم‌ملی باید به تیمی برود که آنجا بازی کند. او فعلا انتخابی نداشته و حضورش در پرسپولیس هم شایعه‌ای بیش نبود.

 می‌گفتند سوشا مکانی به فوتبال ایران برگشته تا دوباره پیراهن فولاد را بپوشد اما چنین نشد و او فعلا با هیچ تیمی قرارداد نبسته. بازیکنی که زمانی شماره یک پرسپولیس و یکی از سه دروازه‌بان تیم‌ملی بود، فعلا بدون تیم است و بدون مشتری. حنیف عمران‌زاده که فصل پیش به لیگ یک رفته بود و سپس با صبا به لیگ برتر بازگشت، فعلا با پیشنهاد دندان‌گیری مواجه نشده است. محسن بنگر روزهای خوبی در تراکتورسازی نداشت اما گفته می‌خواهد به بازی کردن ادامه بدهد که البته تا امروز بدون تیم مانده است.

از بهنام برزای به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار استقلال نام می‌بردند اما او از این تیم جدا شد و تیم فصل آینده خود را هنوز انتخاب نکرده است. وحید طالب‌لو هم با وجود شروع بسیار خوبی که در فولاد داشت، افت کرد و مصدوم شد و هنوز برایش تیمی پیدا نشده است. قرارداد ارسلان مطهری با نفت تهران به پایان رسیده و او که زمانی ستاره تیم امید بود، هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده است. احمد آل‌نعمه هم یکی از ۲۳ بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که قراردادش با نفت تهران تمام شده و هنوز معلوم نیست فصل بعد با پیراهن چه تیمی ببینیمش.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز