خبرگزاری کار ایران

بیانیه عجیب کانون مربیان علیه کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۹۵

کانون مربیان فوتبال ایران در اقدامی عجیب، بیانیه تندی علیه سرمربی تیم ملی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، کانون مربیان فوتبال کشور در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه اقدام به انتشار بیانیه و تشکر و سپاسگزاری از بانیان این فرایند مستمر ،فراگیر و پیچیده با ذکر نام و الویت تاثیر گذاری آنان نمود.

در این بیانیه سهم مربیان ناشناخته  بومی در اقصی نقاط کشور در پرورش استعدادهای فوتبالی گوشزد شد و استمرار و انضباط در برگزاری مسابقات بصورت پلکانی از کوچکترین مناطق کشور تا مراکز استانها در لوای مسابقات لیگ در دسته های مختلف و رده های سنی مختلف در مرتبه بعدی تاثیر گذاری اشاره شد و در نهایت از کادر فنی تیم ملی نیز تشکر و قدردانی گردید.

گویا عده ای در این الویت بندی علمی و واقعی قائل به وجود اشتراک مساعی فوق الاشاره نیستند. جناب کی روش در صعود تیم ملی به جام جهانی خود را محور و ستون خیمه پیروزی می دانند و سهم دیگر عناصر را به هیچ انگاشته و آنان را فاقد صلاحیت می دانند.البته این بار اولی نیست که این افاضات با همصدایی بعضی از رسانه ها در بوق و کرنا می شود که  همزمانی آن بیشتر بعد از پیروزی های تیم ملی است .

گویا پس از هر پیروزی جناب کی روش  سرمربی تیم ملی می بایستی یکی از زنجیره های تشکیلات تیم و فدراسیون فوتبال را نشانه رفته و حذف نماید .

پس از حذف سرپرستان تیم ملی ،مربیان ایرانی تیم ملی ،کادر پزشکی ،ایفمارک و... حالا به سراغ دبیرکل فدراسیون فوتبال جناب دکتر اسدی آمده اند و خواستار حذف او شده اند.

کانون مربیان فوتبال ایران ضمن محکوم نمودن هر نوع تداخل در شرح وظایف سازمان و تشکیلات فوتبال کشور و جلو گیری از هر نوع لجام گسیختگی و هرج و مرج در سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی، توجه مسئولین را به رعایت قانون و تاسی به  دستاوردهای شرعی و عرفی کشور می نماید. قوانین محدوده روابط و تعامل رییس و مرئوس و کارفرما و مستخدم رادر چهارچوب قراردادها ملحوظ نموده است .  

لذا برخود وظیفه می دانیم موکدا از دبیرکل محترم فدراسیون در قبال این هجمه خام که سرمنشاء آن پنهان می باشد پشتیبانی نماییم . بدیهیست  فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص در تریبون های رسمی باید پاسخگو باشد. چرا که در قبال سکوت باید منتظر درخواست های غیر عقلایی دیگری هم باشیم .

 

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه انجمن‌های صنفی معمولاً در جهت حمایت از هم صنفان خود قدم بر می‌دارد، این اقدام کانون مربیان عجیب و دور از انتظار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز