خبرگزاری کار ایران

عضو جدید هیات مدیره در گفت‌و گو با ایلنا:

وظیفه اعضای هیات مدیره استقلال درآمدزایی است / دو شغله نیستم/ ارادت خاصی به کفاشیان داریم!

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۰۸

عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص مسائل مربوط به حضورش در این تیم به صحبت پرداخت.

اکبرعباسی ملکی، عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص حضورش در هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس متعلق به مردم هستند و سختی کار هم همین است که انتظارات بالا است. شما وقتی برای تیم‌های مردمی کار می‌کنی خودت هم باید مردمی باشی.
وی درباره اینکه آیا خودش در گذشته طرفدار استقلال بوده یا خیر؟ تصریح کرد:‌ من در گذشته طرفدار استقلال بودم و از جوانی‌ این تیم را دوست داشتم قصدم هم کمک به استقلال است و امیدوارم این تیم به موفقیت برسانم.
ملکی درباره اینکه خودش در گذشته مشاور فدراسیون دوومیدانی بوده و رابطه خوبی با کفاشیان دارد ادامه داد: بنده در دوره حضور کفاشیان در دوومیدانی در کنار ایشان بودم و ارادت خاصی به کفاشیان دارم.
وی درباره اینکه چقدر از عملکرد نقل و انتقالات امسال راضی هستید؟ بیان داشت: در این خصوص آقای افتخاری باید پاسخگو باشد البته من اعتقاد دارم استقلال فصل گذشته هم تیم خوب و جوانی داشت آنها توانستند نائب قهرمان لیگ برتر شوند.
عضو هیئت مدیره استقلال درباره عملکرد منصوریان اذعان داشت: من هنوز با منصوریان صحبت نکردم اما فکر می‌کنم مربی جوان و با انگیزه‌ای است و قصد دارد با تمام وجود اتفاقاتی که برای افتاد از جمله مصدومیت‌ها و محروم شدن از نقل و انتقالات در نیم فصل توانست عملکرد خوبی داشته باشد.
ملکی درباره اینکه وی دو شغله محسوب می‌شود و اساس نباید در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشد بیان داشت: من شغل دیگری جز عضویت در هیئت مدیره استقلال ندارم. بنده ایثارگر هستم و دوشغله محسوب نمی‌شوم.

وی درباره اینکه آیا هیئت مدیره استقلال هم درآمدزایی خواهند داشت یا خیر؟ افزود: بالاخره باشگاه استقلال و پرسپولیس باید درآمدزایی داشته باشند یکی از وظایف هیئت مدیره درآمدزایی است تا چرخ باشگاه بچرخد. البته این وظیفه ی همه ی اعضای هیئت مدیره است
وی درباره طلب مرحوم پورحیدری ازاستقلال خاطرنشان کرد: من از این موضوع خبر ندارم و اگر ایشان طلبی از استقلال داشته باشد آقای افتخاری درجریان این موضوع هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز