خبرگزاری کار ایران

پیروزی علی کریمی با گلزنی استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۹۱۷

علی کریمی موفق شد اولین تجربه هدایت تیمش را در دیداری تدارکاتی با برتری سه گله خاتمه دهد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی که هدایت نفت تهران را در فصل جدید برعهده گرفته، اولین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت این تیم را در دیدار تدارکاتی مقابل پاراگ تهران پشت سر گذاشت.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که با جذب نفراتی چون پیام صادقیان، حمید علی عسگری، امین منوچهری، محمد دغاغله و ... به دنبال دستیابی به نتیجه لازم در اولین حضورش روی نیمکت مربیگری در لیگ برتر است در این دیدار تدارکاتی که در سه وقت 30 دقیقه ای انجام شد، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و ستاره و در نهایت تستی را به کار گرفت تا شرایط تیمش را بسنجد.

نکته قابل توجه این دیدار مصدومیت محمد مهرآزما بود که در وقت اول از سوی کریمی به کار گرفته شد و به این دلیل از زمین خارج شد و باید دید وضعیت او به چه شکل خواهد بود.

شاگردان کریمی در 30 دقیقه ابتدایی برابر این حریف به تساوی بدون گل رسیدند و در وقت دوم با نتیجه 2 بر 1 پیروز شدند. گل های نفت را فرید محمدی زاده و امین منوچهری به ثمر رساندند و در 30 دقیقه سوم نیز که بیشتر بازیکنان تستی به کار گرفته شده بودند نفتی ها با گل موسوی نتیجه کار را با حساب 3 بر 1 به سود خود خاتمه دادند. تک گل پاراگ را نیز حامد خسروی به ثمر رساند.

نکته دیگر قابل توجه این دیدار گلزنی بازیکنان سابق استقلال برای برتری تیم علی کریمی بود، امین منوچهری و موسوی سابقه بازی در استقلال و جمع آبی پوشان را در کارنامه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز