خبرگزاری کار ایران

می خواهم آرامش برقرار شود

کامرانی فر: برخی داوران خوب کار نکردند و به رده های پایین تر منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۵۸

رئیس دپارتمان داوری گفت: مربیان انتظار دارند عملکرد داوران خوب باشد امیدوارم امسال اشتباهات کمتر شود و اختلافات هم پایین بیاید تا در این شرایط عملکرد خوبی را مشاهده کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی فر در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: مراسم قرعه‌کشی برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند مسابقات خوبی پیش‌رو خواهیم داشت و داوران هم آماده می‌شوند و عملکرد قابل قبولی داشته باشند در میانه‌های لیگ قبل اضافه شدند اما امسال از ابتدا حضور دارند. 22-23 داور اضافه شدند و تعدادی چهره‌های جدید می‌بینیم. برخی از داوران هم خوب کار نکردند براساس سیاست فدراسیون به رده‌های پایین‌تر منتقل شدند.

وی افزود: جوانگرایی خوبی صورت گرفته و داورانی قوی از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. حتی در بازی‌های پخش زنده هم از داوران جدید استفاده خواهیم کرد. ما در لیگ 17 تیم داریم که یک تیم هم تیم داوری است. داوران 4 روز مراحل آماده‌سازی خوبی داشتند یا پشت‌سر گذاشتند. اکثر نفرات دوره را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند.

رئیس دپارتمان داوری در ادامه یادآور شد: داوران با روحیه و شرایط خوبی که دارند کار را به بهترین شکل پیش می‌برند میانگین دوندگی 8 کیلومتر که به 12 تا 13 کیلومتر افزایش یافته که این اتفاق خطاها را کم می‌کند. تنها موضوع در حال حاضر این است که مربیان و تیم‌ها به آرامش داوری کمک کنند چرا که در فضای شلوغ نمی‌توان تصمیمات خوبی گرفت. به عنوان مسئول داوری می‌خواهم آرامش برقرار شود.

کامرانی‌فر در مورد اینکه سال قبل اعتراض‌های زیادی صورت گرفت، گفت:‌ در مورد کم و زیاد اعتراض‌‌ها باید با مربیان صحبت کرد و از آنها خواست به داوران اعتماد کنند تا بتوانند توانایی خود را نشان دهند. مربیان انتظار دارند عملکرد داوران خوب باشد امیدوارم امسال اشتباهات کمتر شود و اختلافات هم پایین بیاید تا در این شرایط عملکرد خوبی را مشاهده کنیم.

وی در مورد رد شدن کرمانشاهی و خورشیدی اظهار داشت: طبق تصمیم اتخاذ شده با پیشنهاد دپارتمان و موافقت کمیته داوران بعد از گذشت 6 هفته از تست و 4 هفته از لیگ تست مجددی گرفته می‌شود تا داورانی که در تست رد شدند بار دیگر تست دهند و این عزیزان را در ادامه لیگ داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز