خبرگزاری کار ایران

کار جباروف هنوز تمام نشده است

رابسون جانواریو در یک قدمی بازگشت به استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۷۹

سرپرست باشگاه استقلال خبر از بازگشت مدافع برزیلی و موفق فصل گذشته این تیم به جمع شاگردان علیرضا منصوریان خبر داد.

به گزارش ایلنا،بهتاش فریبا در خصوص حضور احتمالی رابسون جانواریو به خبرنگار ایلنا گفت:رابسون در صحبتی که با باشگاه داشته تمایل خود را برای حضور در استقلال بارها اعلام کرده است.باشگاه هم مطالبات خود به او و ایجنتش را پرداخت کرده و بخش زیادی از مشکلات در خصوص حضور او در استقلال رفع شده است.او دو،سه ماه بیش تر با باشگاه باهیا قرارداد ندارد و ما امیدواریم که بتوانیم این مدافع کلیدی را باز هم در اختیار داشته باشیم.

وی در خصوص حضور جباروف در استقلال گفت:باشگاه مذاکراتی با او داشته اما هنوز حضور جباروف در استقلال قطعی نیست و قرار است در جلسات آینده بین طرفین این مسئله مشخص شود.

فریبا در خصوص قرعه کشی لیگ گفت:قرعه آسانی برای ما نیفتاده است.مخصوصا این که در هفته های اول کار سختی داریم و در دور برگشت بازی های خارج از خانه مان زیاد است اما به هر حال می گویند قرعه و ما هم مجبور به پذیرش آن هستیم.امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

در خصوص اخبار مربوط به حضور مدافع برزیلی موفق فصل گذشته استقلال گفته می‌شود مذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه باهیا برزیل مثبت دنبال می شود. باشگاه استقلال طی دو روز اخیر برای دریافت رضایت نامه رابسون جانواریو به نتایج مثبتی دست پیدا کرده تا با این شرایط احتمال حضور مجدد این مدافع برزیلی زیاد باشد.

این در حالی است که رابسون به قطر سفر کرده و در صورت توافق نهایی با استقلال از این کشور راهی ارمنستان شده و خود را به کادر فنی استقلال معرفی می کند.

این مدافع فصل قبل به عنوان بازیکن زیر 23 سال برای استقلال بازی می کرد اما در فصل جدید به عنوان بازیکن بزرگسال این تیم شناخته خواهد شد.


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز