خبرگزاری کار ایران

بهنام فر: این تیم شخصیت قهرمانی دارد/ به نتایج امیدوارانه نگاه می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۳۵

سرمربی تیم ملی جوانان پسر ایران با تاکید براینکه تمام برنامه ریزی های تیم ملی به خوبی انجام شده است، گفت: به نتایج تیمم امیدوارانه نگاه می کنم چراکه این تیم شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی کاراته جوانان پسر در خصوص شرایط این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: شرایط خوبی داشتیم و هرآنچه مد نظرمان بود انجام دادیم، تنها خلاء ما عدم مبارزات تدارکاتی بود که با چند مسابقه مقابل تیم منتخب مازندران، البرز و تیم ملی امید و بزرگسال تا حدودی آن را برطرف کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که نتایج تیمش را در تاتامی آسیایی چطور ارزیابی می کند؟ اظهار داشت: تیم خوب، یکدست و آماده ای در اختیارمان است که شخصیت قهرمانی دارد. من امیدوارانه به نتایج نگاه می کنم. همراه با کادرفنی تمام وقت و انرژی مان را برای این تیم گذاشتیم و ان شاء الله به آنچه مدنظرمان است، در قزاقستان دست پیدا می کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان تصریح کرد: برای ما اولویت انتخابی های شفاف بود و بعد از آن سعی کردیم بر اساس برنامه ریزی مان پیش برویم و تمرینات منظم انجام شود. کادری جوان در کنار من است که همه از قهرمانان اسبق کاراته بودند.

بهنام فر با اشاره به اینکه کشورهای حاضر در این پیکارها سرمایه گذاری مناسبی را به روی این رده سنی انجام داده اند، افزود: با توجه به اینکه کمتر از یکسال دیگر المپیک نوجوانان را پیش رو داریم، قطعا تیم های با شرایط خوبی در این رقابت ها حاضر می شوند. ضمن اینکه پس از المپیکی شدن کاراته برای بازیهای 2020 توکیو نگاهها به این رشته متفاوت شده است چراکه ورزشکارانی که در این رده سنی هستند، در المپیک 2020 در بهترین سن مسابقه قرار خواهند داشت که حضور همین نفرات می تواند باعث انگیزه و رقابت برای رسیدن به پیراهن تیم ملی آنهم برای شرکت در المپیک توکیو 2020 باشد.

گفتنی است؛ تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در گروه پسران با ترکیب، علیرضا علیزاده در وزن 55- کیلوگرم، محمدرضا مرادی در وزن 61- کیلوگرم، سید علی کریمی در وزن 68- کیلوگرم، باربد صداقت در 76- کیلوگرم و مجید نیکوهمت در 76+ کیلوگرم و با هدایت مهران بهنام فر بعنوان سرمربی، احسان حیدری و رضا میدان رو بعنوان مربی و رضا عزیزی بعنوان مربی بدنساز رو در روی رقبای آسیایی قرار خواهد گرفت.       

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز