خبرگزاری کار ایران

نمی شود به حرف علی کریمی گوش نداد

منوچهری: برای بازی با پرسپولیس 100 درصد آماده نیستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۴۹

مهاجم تیم نفت تهران گفت: علی کریمی یک اسطوره ملی است علی الخصوص برای بازیکنانی چون من. او در تیمهای بزرگی چون بایرن مونیخ بازی کرده و جزو بزرگان فوتبال این کشور در طول تاریخ است.

امین منوچهری در گفتوگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت نفت اظهار داشت: صبح و بعد از ظهر به صورت صبح و بعداز ظهر تمرین می کنیم. از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم. بچه ها تقریبا به یک نقطه مشترک رسیده اند و می دانیم که چه می خواهیم.

وی در ادامه افزود: الان دوره بدنسازی را پشت سر می گذاریم. نمی توان پیش بینی خاصی از سبک تمرینات داشت. این روزها، سخت ترین دوران کار ماست و شاداب و با روحیه کار خود را جلو می بریم. سرمربی تیم باید بداند که چه کار باید انجام دهد تا فشار تمرینات برای بازیکنان کم و کمتر شود. در این روزها شادابی تیم ما مثال زدنی است و این را مدیون علی کریمی هستیم. آدم اصلا دوست دارد به حرف علی آقا گوش دهد و هیچ کس دوست ندارد او را ناراحت کند.

مهاجم نفت تهران در ادامه بیان داشت: بحث استقلالی یا پرسپولیسی بودن نیست. علی کریمی یک اسطوره ملی است علی الخصوص برای بازیکنانی چون من. او در تیمهای بزرگی چون بایرن مونیخ بازی کرده و جزو بزرگان فوتبال این کشور در طول تاریخ است.

وی درباره انگیزه خودش در فصل پیش رو تصریح کرد: بغضی در گلویم دارم که با حرف زدن درست نمی شود. خیلی انگیزه دارم تا خودم را نشان دهم. یک روزی حرفهایم را می زنم اما الان تمام فکر و ذکرم نفت و موفقیت این تیم است.

مهاجم اسبق استقلال در ادامه درباره قرعه کشی لیگ برتر و رویارویی با سپید رود در هفته اول و سپس دیدار با پرسپولیس و تراکتور در هفته های سوم و چهارم اذعان داشت: تمام بازی های لیگ سخت است. ما باید سعی کنیم هیچ رقابتی را دست کم نگیریم. بدنسازی را دیر شروع کرده ایم اما خوب کار کردیم. این سختی بازی ها امیدوارم بتواند سبب خیر باشد.

وی درباره رویارویی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: درست است که تا بازی با پرسپولیس صد در صد آماده نخواهیم بود اما این دیدار به خودی خود باعث ایجاد انگیزه می شود. حضور علی کریمی هم این نتیجه را دارد که دست و پا بسته نباشیم. بحث یک بازی و یک جام است.

کمنوچهری در پایان درباره نگرانی بابت مشکلات مالی گفت: نگرانی وجود دارد اما امیدوارم تاثیری در کار ما نداشته باشد و تیم به ثبات برسد. نفت همیشه در این سال ها جزو بهترین ها بوده و حیف است که مشکلات مالی این تیم را به حاشیه ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز