خبرگزاری کار ایران

رابسون هنوز از استقلال جدا نشده، او را می‌خواهیم

توفیقی:منصوریان جپاروف را می‌خواهد و او در استقلال می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۹۷

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خبر جدایی هافبک ازبکستانی این باشگاه را تکذیب کرد

به گزارش ایلنا، پندار توفیقی مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزش ایران رادیو ایران در خصوص آخرین وضعیت سرور جباروف اظهار داشت: همانطور که پیش از این گفته بودم ما یک قرارداد محکم با جپاروف امضا کردیم و نیم‌ فصل این بازیکن را قرضی به سپاهان دادیم.

وی افزود: در این مدت حواشی ایجاد شده بود ولی خوشبختانه جپاروف و مدیر برنامه‌هایش به قراردادشان پایبند شدند و منصوریان هم به این بازیکن اعلام نیاز کرده است.

توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا وی درخواستی برای جدایی از استقلال دارد یا خیر،‌گفت: در حال حاضر درخواستی برای رضایتنامه نداشته ولی قبلا این بازیکن تحریک می‌شد که به دنبال جدایی باشد. خوشبختانه قرارداد حقوقی که ما با این بازیکن امضا کردیم جلوی سوء استفاده از او و دیگران را گرفت و حالا هم سیاست این است که وی در استقلال باشد و منصوریان هم اعلام کرده این بازیکن در این فصل در خدمت استقلال باشد. ضمن آنکه جباروف سال آخر فوتبال خود را سپری می‌کند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تاکید کرد:‌ اتفاقا جپاروف خیلی انگیزه دارد که در سال آخر فوتبالش موفق باشد چون او به دنبال آپشن بود که در صورت نقش داشتن در قهرمانی و موفقیت استقلال در آسیا پاداش بگیرد. این برای ما خوشحال کننده است که جباروف نمی‌خواهد فقط یک پولی دریافت کند و برود.

وی در پاسخ به این سؤال که تعدد هافبک‌ها در استقلال مشکل‌ساز نمی‌شود، گفت:‌ما امسال سال سخت و شلوغی داریم و طبعا ممکن است بازیکنان محروم شوند و یا کارت بگیرند. به همین خاطر این بازیکنان می‌توانند در طول فصل به استقلال کمک کنند. ضمن آنکه ما به فکر دفاع هم هستیم تا تیم را تقویت کنیم ولی اینکه کدام بازیکنان از فهرست ما خارج می‌شوند سؤالی است که منصوریان باید به آن پاسخ دهد و هنوز به ما اطلاع نداده است.

توفیقی در پایان در خصوص اینکه تکلیف رابسون و شایعه بازگشت وی به استقلال چقدر صحت دارد، گفت: ما با این بازیکن در ارتباط هستیم و او از استقلال جدا نشده است. ما در ابتدا پرداختی‌هایی به این بازیکن داشتیم که ظاهرا وکیل او باید پول را به باشگاهش می‌داد اما در این مورد خوب مدیریت نشد و امیدوارم در مورد رابسون هم مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا ما او را جذب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز