خبرگزاری کار ایران

مراسم افتتاحیه لیگ خردسالان و نونهالان پسر؛

پولادگر: افتخارات متعلق به همه خانواده تکواندو است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۸۷

مراسم افتتاحیه رقابت‌های لیگ خردسالان و نونهالان پسر ظهر امروز (دوشنبه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره لیگ خردسالان پسر «جام غنچه‌ها» و سیزدهمین دوره لیگ نونهالان پسر «جام شکوفه‌ها» ظهر امروز (دوشنبه) با حضور سید محمد پولاگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد احسنی فروز دبیر فدراسیون، محمداسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، حافظ مهدوی رییس کمیته داوران، هادی کاشانی رییس کمیته استعدادیابی، فاطمه جلالی رییس کمیته فرهنگی محمد کرمی رییس سازمان لیگ و اعضای خانواده تکواندو و ورزشکاران و مربیان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

ابتدا سیدمحمد پولادگر ضمن خیرمقدم به مربیان و سرپرستان و داوران برای حضور در این لیگ بیان کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان 3 سال پیش در "باکو" آذربایجان برگزار و تیم ایران با حضور 53 کشور توانست با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستد. همچنین تیم ملی کشورمان در دومین دوره این رقابت‌ها و در کره‌جنوبی توانستند رکوردی استثنائی از خود بر جای بگذارند و در روز نخست در 5 وزن 5 مدال طلا کسب کند که تا به حال این افتخار کسب نشده بود و تنها سرود ملی ایران در سالن طنین انداز شد. در مسابقات قهرمانی آسیا نیز هر دو دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی اینطور ادامه داد: این اقتداری که توانستیم در ده سنی نونهالان کسب کنیم نتیجه تلاش و زحمت تک تک شما ورزشکاران، مربیان و کسانی است که برای شما زحمت کشیده‌اند. لیگ خردسالان با هدف پشتوانه سازی برای رده‌سنی نونهالان در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا برگزار می‌شود و شما در این راستا می‌باسیت شخصیت قهرمانی نیز را در برنامه داشته باشید و انشاا... در دوره‌های آینده نیز قهرمانانی داشته باشیم که به آنها افتخار کنیم.

رییس فدراسیون در پایان خاطر نشان ساخت: خدا را شاکریم که تکواندو باعث افتخار ورزش کشور است و اکنون در تمامی رده‌های سنی و در دو گروه پسران و دختران توانستیم سکوهای جهانی و آسیایی را فتح کنیم.

تیم ملی بزرگسالان مردان نیز 18 سال است که جز 3 تیم برتر جهان قرار دارد و این افتخارات متعلق به همه خانواده تکواندو است. درست است در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه بانوان تاکنون موفق به کسب سکو نشدیم اما در این بخش نیز افتخاراتی بی نظیر توسط کیمیا علیزاده کسب شده که برای ایشان نیز آرزوی سلامتی می‌کنیم. از شما می‌خواهم با تلاش و همت از این دستاوردهای ارزشمند پاسداری کنید.

این مراسم با قرائت سوگندنامه سرپرستان، مربیان، داوران و ورزشکاران و رژه تیم‌ها به پایان رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز