خبرگزاری کار ایران

دکتر نوروزی شایعات اخیر را تکذیب کرد؛ هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۸۱۴

دکتر امین نوروزی، پزشک استقلال تهران اعلام کرد که طی روزهای اخیر هیچ گونه مصاحبه ای انجام نداده و حرف هایی که از قول او در فضای مجازی منتشر شده بی اساس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از امضای قرادادهای مسئولان با خریدهای جدید استقلال در نقل  انتقالات تابستانی، دکتر امین نوروزی به این روند معترض شد و اعلام کرد در همه جای دنیای رسم است که بازیکن پس از توافق با باشگاه در تست های پزشکی شرکت می کند و اگر مشکلی نداشت قراردادش را امضا می کند؛ اصلی که استقلال در نقل و انتقالات رعایت نکرد.

پس از این دکتر نوروزی به دلیل برخی مشکلات نتوانست آبی پوشان را در اردوی ارمنستان همراهی کند و حضور پزشک اخراجی سابق سرخپوشان تهرانی در تمرینات این تیم موجب شد تا شایعاتی نادرست درخصوص برکناری این پزشک با سابقه منتشر شود.

باشگاه استقلال هم در بیانیه ای اعلام کرده بود که برحسب نیاز  دکتر مهیار مرتضوی آبی پوشان را در اردوی ارمنستان همراهی می کند.

دکتر نوروزی به پخش مصاحبه های خیالی از ایشان واکنش نشان داده و به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: طی روزهای اخیر هیچ مصاحبه‌ای با نمایندگان محترم رسانه‌ها نداشتم اما متاسفانه شاهد هستم در فضای مجازی نقل قول‌هایی دست به دست می‌شود که هیچ کدام اظهارات من نیست.

وی افزود: از همین جا اعلام می‌کنم طی روزهای اخیر هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام و امیدوارم شاهد نقل قول‌های بی اساس در صفحات مجازی و رسانه‌های غیر معتبر از سوی خودم نباشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز