خبرگزاری کار ایران

اوستنده مقصد آخر نیست؛

از پیشنهاد 3 میلیارد تا حضوری تستی با رامین رضاییان

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۸۶

رامین رضاییان بالاخره با قراردادی 2 ساله راهی اوستنده بلژیک شد تا به شایعات در خصوص خودش خاتمه دهد.

به گزارش ایلنا، مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس در فصل گذشته بعد از اینکه رضایتنامه خود را از این تیم دریافت کرد، با شایعات بزرگی همراه بود؛ از انتقال انتقامی و میلیاردی به استقلال تا حضور در لیگ آلمان و ... . در نهایت او راهی بلژیک شد تا در اوستنده به مدت دو فصل فوتبال خود را در اروپا پیگیری کند. رضاییان که در اینستاگرامش روز گذشته به پیشنهاد استقلال اشاره کرده بود و عنوان کرد به خاطر دل میلیون‌ها هوادار که نمی‌خواست آنها نیز شب های کابوس‌باری که پشت سر گذاشته بود را پی بگیرند، تنها به هدف خود که لژیونر شدن بود فکر می‌کرد. رضاییان که دوست ندارد در روزهای ابتدایی حضورش در بلژیک تمرکزش برهم بخورد ترجیح می‌دهد فعلا در خصوص این انتقال سکوت کند و حرف‌هایش در خصوص این انتقال را مدیربرنامه‌اش به زبان بیاورد. سینا رنجبران، ایجنت اروپایی رامین رضاییان در این گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مسائل مربوط به این انتقال صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

4 تیم اروپایی به دنبال رامین بودند

زمانی که کار انتقال رامین رضاییان را دنبال کردیم 4 پیشنهاد جدی از آلمان و بلژیک برای او داشتیم. خودمان اما با توجه به ارتباط مناسبی که با اوستنده داشتیم دوست داشتیم این انتقال در این باشگاه رقم بخورد. مسوولان باشگاه نیز از مدت‌ها قبل عملکرد او را در اردوی بلژیک و در ادامه دیدار ایران برابر مونته نگرو پیگیری می‌کردند. باشگاه اوستنده یکی از قدرت‌های بلژیک محسوب می‌شود و مالک آن یک فرد بیزینس من موفق در بلژیک محسوب می‌شود. پیشنهاد مالی برای جذب رامین نیز خوب بود.

اوستنده سکوی پرتاب است

باشگاه اوستنده مثل خیلی دیگر از باشگاه‌ها روی ترانسفر مهره‌ها حساب ویژه‌ای باز می‌کند. از این حیث می‌توان امیدوار بود که این باشگاه یک سکوی پرتاب بزرگ برای رامین رضاییان باشد. آنها در فصل گذشته دو بازیکن خود را به لازیو و وولفسبورگ منتقل کردند و امیدواریم رامین رضاییان نیز با توجه به کیفیتی که از آن برخوردار است بتواند از این فضا برای پیشرفت و انتقال بزرگتر استفاده کند.

از پیشنهاد 3 میلیارد تا حضوری تستی با رامین رضاییان

آنها به دنبال قرارداد 4 ساله بودند

باشگاه اوستنده به دنبال ثبت قراردادی 4 ساله با رامین بودند اما ما روی 2 سال نظر داشتیم. مطمئنا رامین با یک فصل بازی در اینجا می‌تواند در فصل آینده ترانسفر شود و این قرارداد بهتر می‌تواند به او کمک کند.

چرا فکر می‌کنید رامین بازیکن تستی بود

رامین با توجه به تجربه سال گذشته‌اش پیش از حضور در اینجا اعلام کرده بود دوست دارد مدتی کوتاه با فضا آشنا شود و ببیند آیا می‌تواند در این کشور، در این تیم و با این بازیکنان و مربی کار کند یا نه. به هرحال او دوست نداشت تجربه فصل گذشته برایش تکرار شود. اینکه فکر می‌کنید او بازیکن تستی بود خیلی عجیب است و جالب اینکه به خاطر حرف T روی پیراهن او این مساله را می‌گویند. حرف T روی پیراهن او در تمرینات به معنای trainer بود که خیلی‌ها آن را test اعلام کردند. به هرحال بازیکنان اصلی و تازه وارد باید به گونه ای مجزا می‌شدند و رامین رضاییان به عنوان بازیکن ملی‌پوش هیچگاه نمی‌توانست تستی باشد و بنده نیز هیچ وقت این اجازه را نمی‌دادم. ما خیلی زود بعد از مدتی که رامین شرایط را سنجید به این نتیجه همکاری نزدیک شدیم و رامین اعلام کرد که مشکلی برای همکاری ندارد. دو روز بعد این توافق مالی و فنی حاصل شد.

کجای دنیا بازیکنی تستی در اردوهای خارجی حاضر می شود؟

کسانی که می‌گویند او تستی بوده باید این مساله را در نظر بگیرند که باشگاه اوستنده بعد از درخواست جذب رامین رضاییان، برای او بلیت حضور در بلژیک را گرفت. کجا برای بازیکن تستی بلیت می‌گیرند؟ کجا برای او هتل رزرو می‌کنند و کجا او را به اردوهای خارجی می‌برند؟ وقتی رامین در اردو حاضر شد تیم به هلند رفت و در آنجا اردو برگزار شد. باید قرارداد در بلژیک امضا می‌شد و رامین در تست پزشکی حاضر می‌شد. دو روز بعد که رامین اعلام کرد مشکلی ندارد، توافق حاصل شد اما باید به بلژیک می‌امدند و در آنجا رامین در بیمارستان آنترد تست‌ها را پشت سر گذاشت. جالب اینکه رامین با توجه به آمادگی بالای بدنی و فیزیکی در تمامی تست‌های باشگاه جزو نفرات اول بود.

رامین در تمرینات بیمه شده بود

اینکه می‌گویید در این مدت که قرارداد بسته نشده بود و اگر اتفاقی می‌افتاد باشگاه خسارت آن را نمی‌پذیرفت درست است اما باید این مساله را بدانید که او بلافاصله بعد از حضور در بلژیک و پیش از تمرینات بیمه شده بود. بیمه او دقیقا به اندازه میزان قراردادی بود که قرار بود با این باشگاه ببندد و هیچ ریسکی در این مساله او را تهدید نمی‌کرد.

امکانات فوق العاده برای رضاییان

بعد از عقد قرارداد بهترین امکانات برای رامین رضاییان بعد از عقد قرارداد قرار گرفت. بهترین منزل و ماشین در اختیار او قرار داده شد. رییس باشگاه بعد از عقد قرارداد در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشت که این بهترین انتقال فصل باشگاه بود و در زمان معارفه نیز از او به عنوان سورپرایز باشگاه در فصل نام برده شد. اینکه می‌گویند پروسه این نقل و انتقال 3 ماه طول کشید چیز عجیبی است و تنها 3 هفته طول کشید که آن هم به خاطر اردوی تیم بود وگرنه همانطور که گفتم بعد از دو روز و اعلام آمادگی رامین همه چیز برای عقد قرارداد آماده بود.

از پیشنهاد 3 میلیارد تا حضوری تستی با رامین رضاییان

مشکل ارتباط با بازیکن، مربی و باشگاه وجود ندارد

رامین از نظر زبان مشکلی نخواهد داشت و انگلیسی‌اش خوب است و بهتر می‌شود. بلژیک چون کشوری سه زبانه است و به هلندی، انگلیسی و فرانسه صحبت می‌کنند اما در تمرینات تمام تیم‌ها زبان اول انگلیسی است و بعد فرانسه. یعنی مربی وقتی که حرف می‌زند اول انگلیسی می‌گوید و بعد به فرانسه توضیح می دهد که رامین مشکلی ندارد و متوجه می‌شود.

دلیل سکوت رامین رضاییان

دلیلی برای حرف زدن پیش از قرارداد وجود ندارد. قرار بود که تا زمان عقد قرارداد و گرفتن پیراهن باشگاه هیچ صحبتی نکند. خیلی از بازیکنان فقط در حرف زدن روی عقاید خود می‌گویند اما رامین با دل خود همه چیز را ثابت کرد. او با عملکرد فنی خود همه چیز را ثابت کرد و اکنون نیز حتی کسانی که به او بدی کرده‌اند را به خاطر خوش قلبی بخشید و جوابی نداد.

اوستنده مقصد آخر در اروپا نیست

یک درصد اگر فکر می‌کردیم این آخرین مقصد رامین خواهد بود و از اینجا هیچ پیشرفت و نقل و انتقالاتی نخواهد داشت با او کار نمی‌کردم. ما شرکت بزرگی هستیم و بازیکنان زیادی داریم. چون می‌دانم رامین پیشرفت بیشتری خواهد داشت و حداقل دو تیم بزرگ دیگر نیز خواهد داشت. رامین سنی ندارد که درباره آن صحبت می‌کنید. او 27 سال دارد و حداقل 8 سال دیگر می‌تواند بازی کند. خیلی از بازیکنان در 35 سالگی هم بازی می کنند و رامین با زندگی حرفه ای و امادگی که دارد می‌تواند حداقل دو تیم دیگر را نیز در اروپا تجربه کند.

دلیل رد پیشنهاد استقلال

اینکه می‌گویید چرا استقلال و پیشنهاد مالی اغواکننده آن را به خاطر اوستنده رد کرد را باید بگویم حتی پیشنهادی بزرگتر از این نیز در ایران داشت. ترجیح موکلم است هیچ حرفی در این خصوص نزند اما او طرفداران پرسپولیس را مثل خیلی ها در حرف نه که در عمل می‌خواست نشان دهد که دوست دارد و یک لحظه هم نمی‌خواست آنها سرافکنده و ناراحت شوند. مطمئن باشید قرارداد مالی که اینجا هم بسته چیزی از آن کم ندارد و حتی از نظر فنی و پیشرفت نیز فضای بهتری برای او فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز