خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون

شگفتی 4 ساعت و 47 دقیقه ای؛ سلطان خاک رس در چمن تسلیم شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۰۲

نادال در مرحله یک هشتمن تنیس ویمبلدون شکست خورد و حذف شد.

به گزارش ایلنا،‌ در ادامه رقابت های تنیس ویمبلدون و در مرحله یک هشتم نهایی رافائل نادال اسپانیایی قهرمان جام رولند گروس به مصاف ژیل مولر لوکزامبورگی قرار گرفت و پس از رقابتی نفس گیر که 4 ساعت و 47 دقیقه به طول انجامید با نتیجه 3-2 شکست خورد تا اولین حذف شده بزرگ رقابت ها نام بگیرد. پیش از او استانیسلاس واورینکا هم حذف شده بود.

دو ست اول با نتایج 6-3 و 6-4 به سود تنیسور رنک 26 جهان خاتمه پیدا کرد اما رافا با تجربه بالای خود به بازی برگشت و ست های سوم و چهارم را با نتایج 6-3 و 6-4 برد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. با این حال ست نفس گیر پایانی با نتیجه عجیب 15-13 به سود ژیل مولر تمام شد.

نادال برای ششمین سال پیاپی از رسیدن به قهرمانی باز ماند و مولر هم بعد از سال 2008 برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی یک گرند اسلم رسید.

او پس از این شکست گفت: این بهترین مسابقه‌ای نبود که باید در برابر یک حریف بدقلق بازی می‌کردم، به مولر تبریک می‌گویم؛ او فوق‌العاده کار کرد، به خصوص در ست پنجم. من هم تا آخرین توپ جنگیدم.

مولر هم گفت: در ست‌های سوم و چهارم اصلا احساس نمی‌کردم که بد بازی می‌کنم؛ بنابراین مدام به خودم یادآوری می‌کردم فقط ادامه بده و اگر باختی هم حتما حریفت خیلی از تو بهتر بوده. در انتها بهتر سرویس زدم و تنها چند امتیاز معدود برنده این بازی را مشخص کرد.

فدرر و ماری با شکست رقبای خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند جوکوویچ هم امروز بازی خود را برگزار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز