خبرگزاری کار ایران

ساره جوانمردی: در رقابت های جام جهانی به دنبال کسب مدال نیستم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۹۹

دارنده دو مدال طلای بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: در رقابت های جام جهانی به دنبال کسب مدال نیستم.

به گزارش ایلنا، ساره جوانمردی طی گفتگویی اعلام کرد: شرایط خوبی در اردوهای آمادگی دارم و از رکوردهایی که در مسابقات انتخابی به ثبت رسانده ام راضی هستم. امیدوارم این شرایط روز به روز بهتر شود تا به آمادگی صد در صد برای شرکت در مسابقات جام جهانی کرواسی برسم.

وی افزود: در رقابت های جام جهانی کرواسی از خودم انتظار دارم که رکورد خوبی ثبت کنم، اما برای من کسب مدال اهمیتی ندارد، چون به فعالیت بر روی ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر تمرکز کرده ام و اگرچه تمریناتم در این ماده کم است، اما امیدوارم بتوانم رکوردم را بهبود بخشم.

ملی پوش تیراندازی پارالمپیکی ایران خاطرنشان کرد: برنامه بلند مدتی را دنبال می کنم و هدفم این است در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده مدال کسب کنم و رکورد و جایگاه خوبی به دست آورم.

جوانمردی در پایان گفت: اگر در رقابت های جام جهانی کمترین رکوردم را ثبت کنم می توانم ورودی مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورم، چون در مقایسه با حداقل رکورد ورودی مسابقات سطح خیلی بالاتری دارم و مطمئن هستم با برنامه هایی که دارم می توانم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز